wtorek, 2 lipca 2013

-Zmieniam kobiety jak skarpetki -No właśnie czuję

za łeb i o beton , czasami po prostu trzeba


jeśli cię zdradził kochanie, to pamiętaj, że młodzi chłopcy
wyruchaliby węża, jeśli tylko nosiłby makijaż, nie możesz brać tego do siebie.


Lubisz plastik? No to szczęścia Ci kurwa życzę. Tylko uważaj
jak tupniesz nogą to odleci jej cała tapeta z mordy.


Wolałabym żebyś budził mnie pocałunkiem, a nie sms-em "Kurwa! Nie zdradzj mnie z łóżkiem"


I wrócić do tych lat, w których najbardziej martwiło nas z kim się jutro pobawimy


-"kobiety przed okresem są znacznie bardziej drażliwe"
-widzisz tato? to dlatego czasem jestem taka wredna.
-czasem?! dziecko, ty tak od urodzenia masz


dla szpanu, to ja mogę włosy na kolory tęczy zafarbować a nie udawać że kocham.


dziwny jest ten świat - Czesiek miał rację.


I powiedz mi jeszcze raz że '' wszystko będzie dobrze '', to dostaniesz w ryj


Jedynym chłopcem, za którym będę biegać, będzie mój synek bawiący się ze mną w berka.


Chciałam zrobić ci zdjęcie, bo pragnęłam pokazać swojej siostrze jakie to plastiki mamy w budzie. Niestety aparat się wyłączył


- Jeszcze nigdy nie poznałem tak wyjątkowej dziewczyny , jak Ty
- A ja poznałam już pięciu , którzy mówili to samo


Słowa mojej mamy " pogadamy w domu "I już wiem, że mam zdrowo przejebane.



Dzwoniąc do mnie w godzinach od 3 - 12 albo jesteś samobójcą , albo moim przyjacielem


- grozisz mi ?
- nie kurwa , kołysanke ci śpiewam


To była największa miłość mojego życia. On mógł nawet powiedzieć, że przyjdzie w nocy i mnie zabije, a ja zostawiłabym otwarte na oścież drzwi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz