wtorek, 2 lipca 2013

Nie mogę uwierzyć, że tak normalnie wyglądam na zewnątrz, choć w środku mam kompletne pobojowisko.

-Wkurzasz mnie.
-Dlaczego? Przecież nic nie robię.
- No właśnie, dlatego mnie wkurzasz.


Jeśli będziesz krzyczał, wielu cię usłyszy; jeśli będziesz mówił cicho wielu cię zrozumie.


Teraz potrzebowałabym osoby, która ze mną usiądzie poda mi kubek gorącej herbaty i nie pytając o nic pomilczy ze mną


- W takim razie zapraszam numer 4 do odpowiedzi...
- A jest opcja "odrzuć zaproszenie" ?


`Przyjaciel to ktoś... kto opierdoli Cię za każdy twój błąd bo powie, że nie chce, byś go popełniła dwa razy.!


Komisariat policji. Dyżurka. Dzwoni telefon. Dyżurny odbiera:
- Komisariat Policji, słucham?
- Dzień dobry. Czy to wasz komisariat wysyłał wczoraj wieczorem patrol na Lipową 74 mieszkania 3?
- Chwileczkę, już sprawdzam. Tak. Mieliśmy zgłoszenie naruszenia ciszy nocnej - głośna muzyka, krzyki...
- Mam prośbę. Czy możecie ich przysłać jeszcze raz? Zapomnieli zabrać czapkę i pistolet. No i zdjęcia obejrzą, fajne wyszły!


"Kopnę cię w dupę jak wyczuję, że coś knujesz za plecami. Mam niezawodny węch, nie trzymam z frajerami."


99% facetów jest przystojnych. Pozostały 1% chodzi do mojej klasy.


Na swiecie jest tylko jeden facet zdolny do zrozumienia i zaakceptowaniakobiety ze wszystkimi jej wadami.Skromny chlopak o imieniu Jack Daniel's.

Nigdy nie wymieniaj nadaremne mojego imienia. Jeśli nie masz co powiedzieć, to nie otwieraj gęby. Kłapiesz głupim ryjem jakbyś sam był kurwa święty. ~ Młody M - Nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze (feat. Słoń).


Patrze na ciebie,a ty się odwracasz,wołam cię,a ty idziesz dalej...Kiedyś przecież tak mnie kochałeś,a wczoraj mnie nie znałeś..


ja za ilość kielonów za moje zdrowie od kumpli to powinnam już nieśmiertelna być.


Pierdole te słowa, które rzucasz w moją stronę


Ty mnie niszczysz kłamstwem, ja Cię zniszczę szczerością


- A oddałbyś za nią życie?
- Ona jest moim życiem, więc ratowałbym tak jakby własne.


J E S T E M jedni mnie za to kochają, drudzy nienawidzą..


i strzeż mnie Boże żebym nie złamała piątego przykazania dekalogu, jak zobaczę tą szmatę na oczy.


- Nie będzie Ci zimno?
- Nie.
- Chcesz moją kurtkę?
- Nie.
-Kurde, jak Ci moją kurtkę proponuję, to masz
wziąć. Co ty, filmów nie oglądasz?


z takim ryjem jak ty lala to moja babcia przed wojną wstydziła by się gnój wyrzucać


Przyjazn? Kiedy na wypowiedziane 'spierdalaj' ona dalej idzie za toba bo wie ze masz problem


śmieje się z byle czego , a ludzie proszą mnie o numer do mojego dilera .


- jakie jest Twoje największe marzenie?
- całować cię w deszczu, a twoje?
- żeby zaczęło lać.


Na widok niektórych osób odzywa się we mnie instynkt zabójcy..


i jeżeli uśmiecham się jak głupia do monitoru, czy wyświetlacza komórki, to właśnie znak, że piszę z Nim.


- o kurwa !
- ja pierdole nie przeklinaj ! w kościele jesteś !


- Zerwał ze mną.. boli.
- Biedna. Rozstania bolą maleńka.
-Nie. Boli mnie ręka, bo jak waliłam mu w ryj to źle się zamachnęłam


- nie lubię tego , że jesteś ode mnie o wiele wyższy .
- zaufaj mi , jest w tym zaleta.
- jaka ?
- kiedy cię przytulam możesz słuchać mojego serca , które bije tylko dla ciebie.


-alkohol?
-nie kurwa, sok z gumi jagód

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz