wtorek, 2 lipca 2013

blond włosy nie czynią dziewczyny głupią, tak samo jak moja miłość nie czyni Ciebie zajętym.

Obciągając wszystkim w szkole nie sprawisz, że staniesz się popularna i bardziej rozchwytywana. Obgadując innych i krytykując nie myśl, że będziesz fajna, zacznij patrzeć na siebie. I tak i tak ściąga Cię do bycia dziwką. Nią się urodziłaś, nią umrzesz.


Może i jestem wulgarna, ale powiedz, na co innego zasługujesz?


pamiętajcie o magicznych słowach: proszę, dziękuję i wyjazd kurwa dziwko.


a gdy chcę się pośmiać, patrzę na wasze geby i słucham waszych nędznych słów.


Nie patrz na mnie, jakbyś właśnie skończył strajk głodowy


ewidentnie powinnam przyjebać Ci w twarz, ale mało czym różni się od dupy, i boję się o pomyłkę.


Kiedy stwierdzisz, że nie warto próbować, że zbitych fragmentów lustra nie umiesz dopasować, przyjdzie pora, powiem "chodź tu" spojrzę Ci w oczy i zaczniemy od początku.


Nie to, że Cię nie lubię. Po prostu jesteś szmatą.


A wypierdalaj, byle komu nie będę pozwalać się wkurwiać.


jeżeli w przeciągu dwóch minut nie zamkniesz twarzy - to ostrzegam, że następnym razem nie będziesz już miała czego otworzyć.


-A między wami coś było? - hmm, jakieś 10 MB archiwum gg.


- moje oczy są trochę wyżej . - taaaa , a później będziesz myślała , że mi na tobie zależy , bo patrzyłem ci w oczy . nie dzięki , wolę cycki


Dotknij Go suko, a zrobię z Tobą to co Tusk z Polską.


Uwielbiam patrzeć jak jeździsz po mnie wzrokiem kurwo. Jak ciągle się męczysz, żeby mi choć trochę dorównać.


kocham ten dźwięk który wydajesz, przy zamknięciu ryja.


gdy patrzę na twoją nową dziewczynę, mam ochotę dać ci wiadro do tej szmaty.


słuchaj, zachowywanie się jak kutas, nie sprawi że twój urośnie.


Ohh, gdybyś Ty miała tyle rozumu co tapety na mordzie


Nie produkuj się, i tak jebie mnie Twoje zdanie.


Jedni mają wady . A drudzy tynk i szpachelkę .


Nie przyszło Ci nigdy do głowy, że z niektórymi kobietami jest jak z łyżeczkami? Plastikowa, płaska i pusta w środku, nadaje się tylko do lodów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz