wtorek, 2 lipca 2013

przyjaciel to nie ten który polewa Ci wódkę , lecz ten który trzyma Ci głowę gdy rzygasz .

Wjechałeś w życie jak bit Chady. dawałeś wskazówki i siłę jak teksty GrubSon. pokazałeś ciężkie życie jak Peja.


-Ale ona dzikoo wygląda.
- noo. jak chwast w polu.


Jak ci przypierdolę to dr. house będzie miał zagadkę na sto kolejnych odcinków.


Świat w mojej głowie jest o wiele lepszy.


Mózg ma każdy, ale z rozumem to już cięższa sprawa.


- Ja albo oni ?
- Oni . wiesz czemu ? bo oni nie zadali mi takiego pytania .


I nawet najlepsze fajki wymiękały przy Jego pocałunkach, kurwa .


Laską może być każda , dziewczyną tylko ta wyjątkowa .


A żeby Cię zaniosło na Syberię za Moje krzywdy, skurwysynie.


Mnie nazwasz dziwką? Mnie? To ty robisz za promocje do prezerwatyw


Dzisiaj bawiłam się w kalambury na lekcji a dokładniej przy odpowiedzi. :D i co ? dostałam 5-


tak jaram się rapem , ale od razu nie płonę jak Ty gdy słyszysz disco polo


mogę być miła , ale tylko kurwa powiedz coś na moich przyjaciół a nie zaznasz spokoju , bitch


Kiedyś mówiłam , prosiłam , błagałam by nie palił .. wiedziałam ,że to nic dobrego , że go to zabija od środka . a teraz ? teraz ja się truję tym cholerstwem .. i to w ogromnych ilościach


wielkie sorry że wybucham śmiechem gdy przytulasz laskę dla której największym problemem może być złamany paznokieć , zszedłeś na dno , ciemne i głębokie dno frajerze


Sklep: -Dzień dobry, mogę w czymś pomóc?
-Nie, stoję tu 15 minut żeby pani dzień dobry powiedzieć!


lubię Twoje włosy, niebieski oczy, usta, Twoją bluzę przesiąkniętą fajkami, szare dresy, najki. a w ogóle lubię Cię całego od stóp po głowe


Chodź kotku będziemy się pier, pier, pier, pier, piernikami dzielić


wiesz co nas różni? to, że ja wchodzę do klubu pokazując twarz, ty - pokazując dupę.


mam seksualne podejście do szkoły - pierdolę ją


Gdyby rodzice przeczytali wszystkie moje smsy i całe moje archiwum GG , to miałabym szlaban do końca życia


- obiecaj , że zaprosisz mnie w przyszłości na swój ślub .
- obiecaj , że przyjmiesz zaręczyny


Uwielbiam kiedy powiedzenie "Dobranoc" zajmuje nam kilka smsów


uwielbiam Cię bardziej niż Pezeta


może to faceci są wspaniali, a mój charakter okropny.


Chamska ? nie. po prostu szczera i to cię boli


no kurwa zaczepka zaczepką , ale ja chce kurwa buziaka


- Zależy Ci.?
- Tak.
- Na moim sercu czy dupie ?


kocham męskie perfumy, koszulki, bluzy


Moja obecność na lekcjach matematyki ma funkcję jedynie dekoracyjną


Czasami nie rozumiem, czemu dziewczynki w wieku 10 lat potrzebują 'chłopaka'.


Kosmetyki to Ty powinnaś kupować w castoramie, mała.


Najfajniej jest właśnie wtedy gdy mnie olewasz i wolisz tą szmatę. Nie ma co. Plastiki górą.


lubię rozmawiać z nim kiedy jest pijany, wtedy wiem, że to co mówi jest w stu procentach szczere.


to takie wkurwiające kiedy patrzysz na zegarek w komputerze i widzisz 20:20 lub inną z tych godzin, a ten idiota właśnie robi się dostępny.


Uważaj ziomek bo ta suka leci na twoje siano
- ja żem rolnik, nic innego nie mam


każdą byś ruchał, taa. Przyszło by co do czego byś o godzine nawet nie spytał


no dalej, odsłoń bardziej cycuszki. No pochwal się tępa szmato. Tylko taka rada, czasem mogłabyś zabłysnąć inteligencją nie dekoldem do pępka.


co jest ciemne, owłosione i ma w środku biały płyn?
KOKOS DAŁNIE


I jakaś pusta lalunia, która żywi się tylko plotkami, potrafiła mi tak zniszczyć życie. A ty powiedziałeś, że wierzysz jej nie mi. Wtedy już wszystko straciło jakikolwiek sens.


lubię fizykę jak wszystko rozumiem, dlatego nie lubię fizyki.


Nie wiedziałam, że tak bardzo zaboli, kiedy zobaczę, że zmienił status na "W ZWIAZKU" .


Nie pokaże ci cycków tylko po to żebyś mnie polubił.


' zaraz wychodzę z kompa ' - czyli posłucham jeszcze raz tej samej piosenki 2O razy, przeglądnę 1O stron demotywatorów, luknę na kwejka, pooglądam besty, sprawdzę nk, fbl i fb. po odpowiadam na pytania na formspringu, popiszę z kilkoma osobami na gg i po dwóch godzinach w końcu z niego zejdę


idę korytarzem i sram tęczą widząc tą pseudo-miłość.


teraz, przez gadu, rozmawiasz ze mną, jakbyśmy byli najlepszymi przyjaciółmi,a w szkole wyzywasz mnie od kurw.


mam więcej uroku w swoim jednym trampku niż Ty w swoich wszystkich tipsach.


wiesz co kojarzy mi się z Tobą ? setki pocałunków, miliony wspomnień, litry łez. i ona. ta głupia szmata, którą zabiję.


słyszałam, że Bóg albo daje urodę, albo mózg. najwyraźniej skarbie nie załapałaś się na żadne z tych


Matematyka poza podstawówką jest zbędna. Kto normalny da mi rachunek z pierwiastkiem?


- Jak jest po rosyjsku 'NIC'?
- 0,5 litra na dwóch.


Proszę cię, mam się przejąć opisnią takiej szmaty jak ty? chyba cie ktoś dziś za mocno wyjebał.


KOLEGA - jak to słowo dziwnie brzmi w moich ustach, kiedy mówię o Tobie, przecież dla mnie zawsze będziesz kimś więcej, pierwszą miłością.


witaj w świecie gdzie wyraz "żal mi cię" zamiast współczucia
oznacza drwinę, a słowo "jebany" to nie obelga, a raczej komplement. witaj w XXI wieku, gdzie miłość wyraża się statusem "jestem w związku" na facebook'u.


może przesadzam, ale nawet 15 min rozmowy z tobą przez gg
uszczęśliwia mnie tak bardzo, ze ja pierdole.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz