poniedziałek, 1 lipca 2013

Ale weź, się kiedyś odezwij. Tak na chwilę.

wolę być jego dziwką, niż twoją żoną


nigdy nie idzie w cycki. Z cyckami to się trzeba urodzić!


- Zostań ze mną
- Po co?
- Bo się kurwa duchów boje, wiesz!


pierwszy wpierdol ? był za to , że jeszcze nie wiedziałam do kogo mogę, a do kogo nie pyskować.


jeśli chcesz mieć jeszcze prosty nosek, to zejdź mi z oczu kurwo.


Masz chłopaka? Nie szukam. Nie chcę. Nie potrzebuję. Pewnie w tym momencie nasuwa ci się pytanie 'dlaczego?'. Ponieważ nie preferuje miłości na sile. Dziwne jest dla mnie posiadanie chłopaka tylko dlatego żeby był. W miłości nie uwzględniam kompromisów. W spólnym byciu razem owszem. Czemu taka jestem? Dojrzałam.


Kocham gdy się kłócimy i ja ze łzami w oczach krzyczę -pierdol się ! na co ty mi odpowiadasz -tylko z tobą.


Sama w domu , więc miejmy nadzieje że sąsiedzi lubią słuchać rap`u .


przywiązana do krzesła narkomanka na głodzie przed którą położono woreczek z heroiną tak się właśnie czuję, gdy jesteś blisko.


kochać a podobać to kurwa RÓŻNICA .


Wolę patrzeć w ścianę, niż się wziąć do nauki.


- on z nią chodzi?
- no.
- y, kiedyś był normalny


jak cie widzę to chce mi sie kurwa płakać. Ze śmiechu.


Wolę sie bujać z dresami, niż amatorskimi ciotami


mam zajebistą ochotę się przytulić..


Faceci są jak dzwi jak ich nie pierdolniesz to się nie zamkną


na ryju uśmiech, w oczach rozjebka..


Chcę żeby kiedyś do swojego kumple powiedział brakuję mi jej


Ogniem od papierosa podpalę nasze zdjęcia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz