wtorek, 2 lipca 2013

Mam w dupie twoje zdanie. Mam się przejmować zdaniem laski która miała w gębie więcej kutasów niż ja frytek? nie dziękuję.

Jeśli złamiesz mi serce. to nie będę płakać. Dla odmiany Ci przypierdolę.


Umyłabyś się koleżanko, śmierdzisz spermą


Patrzył na mnie i uśmiechał się tak, jakby znalazł 3 kilogramy trawy w siatce na ławce w parku.


Typowa solara , która ujada jak piesek. wytapetowana blondi z podłym charakterkiem. długie tipsy , które idealnie nakładają puder na swoją wytapetowaną mordę. widzisz różnimy się, a ty chcesz dojść ze mną do odpowiedniego konsensusu . sory, ale nie ta liga mała


Nie pokazuj ludziom, że na czymś ci zależy, bo dajesz im wtedy broń do ręki.


Mężczyzna, który powie Ci, że jesteś piękna zamiast krnąbrnie palnąć, że 'niezła z Ciebie dupa'. facet, który tanią obmacywankę na przystanku tramwajowym zamieni w objęcie Cię swoimi ramionami tylko po to, abyś przez moment poczuła się bezpieczna jak kilkuletnia dziewczynka w objęciach ojca. mężczyzna, który kiedy zobaczy, że trzęsiesz się z zimna, elokwentnie odda Ci swoją bluzę, zamiast próbować Cię rozgrzać w nieco sprośniejszy sposób. ten, który pod Twoją bluzką będzie szukał serca, a nie biustu. mężczyzna, który zamiast klepnąć Cię w tyłek, czule pocałuje Cię w czubek nosa. facet, który przy kolegach, przedstawi Cię jako wybrankę serca, a nie dziewczynę na jedną noc. ten, który szybki numerek w publicznej toalecie zamieni na romantyczną noc, wyścieloną płatkami róż. mężczyzna, którego obecności dzisiaj już nie zaznasz.


w momencie, w którym jestem wkurwiona na cały świat, nie pocieszaj mnie, siądź obok mnie, przytul z całej siły i daj papierosa.


Nie wszystkie są takie same , na pewno nie ja , ja jestem inna. Może gorsza ? Nie wiem , ale jestem sobą i dla nikogo nie będę udawać kogoś kim nie jestem. Nie jestem idealna , nie chodzę w miniówkach i 14centymetreowych szpilkach , wolę luźne bluzy i trampki . Jestem jaka jestem i wiem jedno - nikt nie jest w stanie tego zmienić


Dziewczyny w naszym wieku powinny mieć masę butów, ciuchów i zwiedzać świat, a nie przepłakiwać noce przez chłopaków, którzy mają nas w dupie.


Pierdolnij drzwiami. Raz, a porządnie, tak, żeby zadudniło i zatrzęsło. Chcę mieć pewność, że już nie wrócisz.


Siedzę w klasie z taką jedną szmatą wiec wiem co smród, dziwko


Bo w XXI wieku jest tak że jak dziewczyna powie chłopakowi że nie pójdzie z nim do łożka na pierwszej imprezie to on kopmnie ja w dupę i do kolegów będzie mówił że jest zacofana. A jak dziewczyna pójdzie z nim do łożka to mówią ze sie puszcza ...


Człowiek trzeba poznać trzy razy : Raz na osobności, Drugi w towarzystwie, a Trzeci po alkoholu .


Uśmiechnij się, bo nigdy nie wiadomo kto zakocha się w twoim uśmiechu

2 komentarze:

  1. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie właśnie niezwykle ważną sprawą jest również to aby wiedzieć gdzie znajdę zrozumienie oraz odpowiedź na wiele moich pytań. Wiem również, że właśnie w takich sytuacjach najlepiej jest się wybrać do poradni psychologicznej https://psycholog-ms.pl/ gdyż to jest właściwe miejsce.

    OdpowiedzUsuń