wtorek, 2 lipca 2013

` nie będzie z Tobą mimo tego , że jesteś śliczna i masz wspaniały charakter . to tylko mężczyzna . wiadomo, że poleci na na tonę tapety i brak mózgu tamtej . wiesz dlaczego ? bo nie jesteś zwykłą szmatą, która myśli tylko o jednym .

Jeśli kogoś kochasz za jego urodę, to nie jest miłość, ale pożądanie. Jeśli kogoś kochasz za jego inteligencję, to nie jest miłość, lecz podziw. Jeśli kochasz kogoś dla jego majątku, to nie miłość, ale zainteresowanie. Jeśli kochasz kogoś i nie wiesz dlaczego,to jest prawdziwa miłość..



I nie mów , że każdy facet to dupek - są wyjątki.


Myślę o Tobie non stóp. A to przez to, że zostawiłeś mnie dla jakiejś laluni. Ciekawe co zrobiłam nie tak?


Są w życiu takie momenty w których nie oczekujemy żadnych słów pocieszenia, tylko chcemy odczuć, że jesteśmy dla kogoś ważni


W życiu każdego z nas przychodzi taki dzień w którym zwyczajnie mamy ochotę się napierdolić


Podziwiam Cię szmato, że masz odwagę wychodzić z taką mordą


Udawaj niedostępną, tylko potem nie płacz, że zrezygnował


Nie rań kogoś, kto mówi, że kocha i przy tym patrzy Ci głęboko w oczy, kogoś kto nie wstydzi się płakać przy Tobie, ani śmiać w głos. Nie wiesz jaka walka toczyła się w nim zanim Ci zaufał


Nie obchodzi mnie co o mnie myślisz. Ja nie myślę o Tobie wcale


Nie chcę ideału. Chcę człowieka z wadami, bliznami, przyzwyczajeniami, doświadczeniami, żeby móc je zrozumieć, zaakceptować, pokochać, niektóre wyeliminować. Człowieka jednocześnie postępującego identycznie ze mną i moimi niedoskonałościami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz