wtorek, 2 lipca 2013

przepraszam, że pytam, ale czy mogłabym pożyczyć skarpetki, które masz w staniku ?

- Całkiem Ci odbiło?
- Nikt nie jest wiecznie normalny.


Wiedziałam, że prędzej czy później wymienisz mnie na inną, jednak nie sądziłam, że jesteś w aż takiej desperacji..


Zasada numer jeden: Mieć wszystko w dupie i z radością patrzeć na świat.


-Wcale nie byłem taki pijany !
- stary , narobiłeś na środku pokoju, wbiłeś w to kredki i mówiłeś 'jeżyk śpi na ziemi'.


Ja sie tylko grzecznie pytam... Gdzie są Ci którzy mieli być gdy będzie źle ?


Szli całą paczką. Śmiała się, wygłupiała i nawet o nim nie pomyślała. Doszli do stałej miejscówki. Siedział. Siedział ze swoją laleczką na kolanach. Gładził ją po włosach, przytulał. Jej serce na chwilę stanęło, by po paru sekundach zacząć bić oszalałym rytmem. Odwróciła się i poszła za róg budynku. Nagle ktoś ją objął. 'Ej, siostra. Przecież dasz radę.' Pokręciła przecząco głową. 'To chociaż jemu pokaż, że jest inaczej. Pokaż, że jesteś silną dziewczynką.' Przetarła oczy. Uśmiech rozświetlił jej twarz i wyszła zza rogu, trzymając się kurczowo bluzy przyjaciela.


Kłótnia z przyjacielem? I wtedy naprawdę dowiadujesz się co o tobie myśli i poznajesz swoje największe wady


wyjątkowa ? wyjątkowa , to była Twoja morda , gdy dowiedziałeś się , że mi już nie zależy


Twoje uczucie daje mi większego powera niż baterie tym pieprzonym króliczkom w reklamie.


Moja edukacja przed kartkówką ma 3 etapy :
1. Pouczę się wieczorem .
2. wstanę wcześniej to się pouczę .
3. jebać . Jakoś to będzie


ludzie są wyjątkowi, każdy mnie wkurwa w inny sposób.


Wkurzają mnie podpisy pod zdjęciami na nk albo na fejsie typu: ah, ta jakość. Żadna kurwa jakość, jak masz taki ryj jak schab to jakość nic tu nie pomoże.


Powiedz mi jeszcze. Co tam, u Ciebie, opowiedz dokładnie,
ze szczegółami. Bo tęsknię.


uważaj, bo jak kogoś nie lubię, to zazwyczaj mu wpierdalam


wymiękam jak pojawia sie okienko z jego imieniem w lewym dolnym rogu


Gdy dziewczyna zakłada bluzy chłopaka wygląda sexi , a gdy chłopak zakłada bluzę dziewczyny wygląda jak gej


ludzie mówią że sie zmieniłam , a ja tylko dorosłam i nie pozwalam sobą dyrygować


Wybacz , ale w dupie mam już twoje zdanie , już bardziej przejełam się tym , że łóżka nie pościeliłam


Zrób makijaż, załóż szpilki, rozpuść włosy, ociekaj zajebistościąi przejdź obok niego. niech skurwysyn poczuje co stracił

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz