wtorek, 2 lipca 2013

- narkotyki, alkohol, choroba? - miłość. - o ku*wa.

Każde niepotrzebne słowo do dzisiaj przeklinam.'/pih


Twoim mózgiem mrówka mogłaby grać w golfa... o ile by trafiła w tą piłeczkę


możesz nawet nazwać mnie szmatą . to tylko słowo , połączone ze sobą litery . nic więcej .


Wbijam kolejną szpilkę w Twoją lalkę vodo, czujesz dziwko. ?


wytaguje Ci na pysku cyrklem swoją ksywę .


Może i jestem suką, ale rasową, a nie skundloną jak Ty.


wyjebane mam na te twarze nic nie warte.


- Lubię %
-Chyba na kalkulatorze .


 wiesz co boli? po zjebanym dniu, chcesz po prostu się do niego przytulić, ale on dopierdala Ci jeszcze bardziej.


 Zaakceptuj chamstwo , zło , gniew , oburzenie , mękę , wariację , zaakceptuj mnie .



- mogłabyś mieć każdego.
- chodzi o to, kogo się pragnie, a nie o to, kogo można mieć.


Motocykliści żyją krótko, ale Ci co nigdy nie jeździli nie żyją wcale.


Lubię jak ze mną palisz fajki.


- raz.
- jeden.
- raz!
- a mówisz jedenaście, czy raznaście?


 bo tak zostałam wychowana . wielka pierdolona dama , ze skrzywionym charakterem ! .

4 komentarze:

  1. Fajnie to wszystko zostało tu opisane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie te rzeczy to w sumie poniekąd mieszkanka wybuchowa która niekoniecznie musi doprowadzić do dobrego końća. Na pewno osoba uzależniona powinna się jak najszybciej leczyć z alkoholizmu. Dlatego ja jestem zdania, że w ośrodku https://detoksfenix.pl/ bez większego problemu jesteśmy w stanie uzyskać niezbędną pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie te elementy niestety potrafią człowieka najczęściej doprowadzić na dno i ja również jestem przekonana, że warto jest szukać pomocy u specjalistów. Zdecydowanie w gabinecie psychologa https://dominikhaak.pl/ mamy możliwość porozmawiania.

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda jest to niezwykle poważny problem i ja również jeszcze jestem zdania, że właśnie pomoc u psychologa może okazać się bardzo pomocna. Od siebie chcę wam polecić bardzo dobrego psychologa http://www.terapiapoznan.pl/ gdzie nikt nie pozostanie bez odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń