wtorek, 2 lipca 2013

Jak cię słucham to mam ochotę odrobić matmę.

Faceci są jak świnie, ale rasowe, bo mają ogonek z przodu.


- idziemy się lizać ?
- lizać , to ty możesz sobie dupe , synku .


moja cierpliwość su*ko za niedługo się skończy.


Nie jestem wulgarna. Po prostu zdarza się , że mam zajebiście wyszukane słownictwo


Czekam na kogoś, kto sprawi, że poczuję się jakbym była 3 metry nad niebem.


I bądź tu mądry, synchronizuj dwa serca, bo to co Cię uskrzydla potrafi być jak morderca.


- Choć porozmawiamy o trzeciej w nocy
- Dlaczego o trzeciej?
- Bo wtedy jesteśmy zbyt zmęczeni aby kłamać.


Nawet, jeśli mam włączony dźwięk, to co chwilę sprawdzam, czy nie napisałeś


niektórzy powinni zwracać sie do mnie 'Pani', bo mimo wieku cholernie przeważam nad nimi inteligencją.


- Widziałam cię wczoraj
- Gdzie?
- W rowerowym, na półce z pedałami.


Mogłabym Ci napisać, że potrącił mnie samochód, a Ty i tak byś napisał tylko: aha.


Nie będę twoim planem "B", kochanie. Nie ten adresNie będę twoim planem "B", kochanie. Nie ten adres


czasami zastanawiam się, co robi chłopak, który kiedyś będzie moim mężem?


Jednego dnia jesteś zajebisty, drugiego zachowujesz się jak totalny frajer


Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest, ale nie zawsze jest odwzajemniona


Nic tak nie zmienia osoby jak towarzystwo.


- ja pierdole!
- kurwa nie przeklinaj !


Nauczycielka pyta Jasia, gdzie pracuje tato, na to Jaś :
- Mój tata jest męską dziwką i pracuje w barze dla pedałów .
- Jasiu, ale Twój tata jest piłkarzem Realu.
- Wiem, ale wstydziłem się przyznać


Po prostu nie ufam takim szmatom jak ty , kurwa


Jeśli facet kiedykolwiek powie Ci abyś nie paliła lub nie piła, wiedz, że na pewno mu zależy.


Weź chodź tu do mnie i mnie przytul, a nie się opierdalasz.


Uwielbiam,kiedy się wygłupiasz tylko po to, żeby mnie rozśmieszyć.


Nie sądziłam, że jeszcze w ogóle o mnie myślisz. A Ty nagle mówisz, że tęsknisz.


Nikt tak skutecznie jak Ty nie potrafił przywrócić mi uśmiechu


"Będzie dobrze" - weź spierdalaj. Weź idź z naiwnym pogadaj.


wybacz mi za mało wysublimowane słownictwo, ale wypierdalaj głupia szmato zanim ci przypierdolę


mówisz że jest brzydka. ale jak stanęłaby przedtobą nago, szarpnąłbyś jak Reksio szynke


- myślę, że lepiej Ci było w dłuższych włosach. Niepotrzebnie je ścinałaś. Szczerze to nie ładnie Ci teraz.
- spierdalaj.


nie jest ideałem, często pije, pali, łatwo go wkurwić ale może dać ci to, czego nikt inny ci nie da.


spójrz mi w oczy i powiedz : kurwa, zacznijmy od nowa


Barbie, mocna tylko anonimowo, ewentualnie przez gadu gadu, lecz na solo wyjść nie chciała, szkoda.


nie patrz na mnie kątem oka , bo skarbie zeza dostaniesz


taką lalką jak ty ja nigdy nie będę. Chcesz to chodź się napierdalać chyba, ze boisz się o paznokcie.


Polubiłam dzienne odsypianie nocnych rozmów.


Osoby, które poznajemy przez przypadek, zazwyczaj robią najwięcej zamieszania w naszym życiu.


- Zyjemy w XXI wieku. Wiek wolności, tolerancji i równości.
- w łeb sie pani pierdolnie.


drodzy ludzie, którzy w sieci przezywają a w realu nic nie powiedzą. jesteście zwykłymi ciotami. pozdro


pierwsza zasada domówek : domówek się nie robi , na domówki się chodzi


Zarywałeś do dwóch , nie masz żadnej


kocham melanże na których jestem jedyną dziewczyną.


Mała, wylansowana niuniu. Jest jeden problem - oprócz wyglądu istnieje w życiu coś takiego jak mózg - tak, wiem, że słyszysz pierwszy raz to słowo, więc już tłumaczę : to takie coś dzięki czemu myślisz i jesteś kimś więcej niż najzwyklejszą w świecie kolejną dupą do wyruchania.


Popatrz na mnie . Później na siebie i znowu na mnie Zazdrościsz nie ?


A Ciebie koleżanko, to nie chcę znać nawet z widzenia.


Mężczyzna to mężczyzna. Ale przystojny mężczyzna to zupełnie coś innego.


-ścisz to !
- mamo , ale to PEZET !
- aaa , to daj głośniej !


dbam o to, żebyście mieli o czym namiętnie plotkować .


Wpisz w google Dziwka i poczytaj kilka słów o sobie .


boże daj mi cierpliwość. bo jeśli mi dasz siłę to rozpierdolę wszystkich wkoło.


Czemu dziś jestem tak niemiła? Bo wyczerpał mi się pakiet dobrego wychowania, więc spierdalaj i mnie więcej nie wkurwiaj.


Czasami własnymi słowami umiem doprowadzić się do płaczu.


Brakuje mi tych rozmów, brakuje mi naszego głupiego gadania, brakuje mi Ciebie. rozumiesz?


-A Ty co, zakochałaś się?
- eee Babciu, skąd takie pytanie?
- Bo coś nie pyskujesz


Nie żebym coś do niej miała, ale nie lubie suki po prostu.


- Bolało jak spadałaś z nieba, aniele?
- Nie, zmęczyłam się wychodząc z piekła.


- umówiłam się z nim. !
- jak. ? gdzie. ? kiedy. ?
- no dzisiaj o 20 mam być na gg .


- i coo ?, rzucił Cię ?
- nie kurwa , popchnął


Nie, ja wcale nie przeklinam jak najęta. Złudzenie, kurwa, optyczne.


- Chcesz ze mną chodzić?
- Jasne, nawet pobiegać mogę.


mamo, moich przyjaciół naprawdę nie obchodzi to czy mam posprzątane w pokoju, tylko czy jest coś do jedzenia.


w głośnikach Pezet, na biurku historia, a w sercu On.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz