wtorek, 2 lipca 2013

Przepraszam , że często przeklinam , że często strzelam focha i nie jestem pierwszą lepszą którą możesz zaciągnąć do łóżka . Przepraszam , że wciągnęłam Cię w tą bezinteresowną znajomość i ciągnęłam ją do okaleczenia mojego serca . Przepraszam , że mi tak cholernie zależy i przepraszam że kocham

Pamiętam, gdy markerem napisałeś mi na nadgarstku ' forever ' . zaśmiałam się wtulając się w Twoje bezpieczne ramiona. czułam, że mam przy sobie cząstkę siebie. coś, co uzupełniało mnie i moje serce. później okazało się, że napis był tak trwały, jak twoje uczucie.


Kocham trampki, luźne spodnie, reggae, miętowe Winterfresh, przekleństwa, nieprzyzwoite zachowanie. I gdzie mi wyjeżdżasz z "księżniczką" . ? Proszę Cię...


Jedźmy do Lizbony, Barcelony, Paryża albo Rzymu.
Jedźmy, upijmy się i gubmy między uliczkami.
Siądźmy na schodach i oglądajmy wschody
słońca. I zapomnijmy o całym świecie.


Może jestem w związku, ale to nie znaczy że mam się tym chwalić całemu światu na Facebooku.


Uczeń bez pały, to jak wódka bez procentów


Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami.


jedziesz mnie - spoko. wjeżdżasz na mnie przy każdej możliwej okazji - spoko. napierdalasz na mnie, że jestem suką, dziwką, kurwą - też spoko. tylko miej odwagę i powiedz mi to w oczy, a nie wtedy gdy jestem odwrócona plecami.


Taki zajebisty a jak przyjdzie co do czego to frajer jak wszyscy


Czasami mam ochotę uśmiechnąć się i napluć komuś w mordę.


Bolało cię jak spadłaś z nieba ? Bo patrząc na twoją mordę to musiałaś ostro zapierdolić o ziemię .


Wiesz chłopaku, 'hahaha' to ty masz w gaciach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz