poniedziałek, 1 lipca 2013

Wasze życie jest nudne, że gadacie o moim?

Fałszywych ludzi zabijaj szczerością.


sztuką jest uwieść faceta spojrzeniem , uśmiechem , a nie odsłoniętym tyłkiem i cyckami .


- Przecież alkohol to trucizna, dlaczego pijesz?
- Bo jest we mnie coś co muszę zabić.


Lubię Cię, na swój pojebany sposób, ale lubię


-Miałeś kiedykolwiek problemy z alkoholem?
- Tak, nie mogłem kiedyś znaleźć baru.


dupą go przy sobie nie utrzymasz.


- siema, jak tam studia? pozaliczałeś już wszystko?
- nie no stary, tak jak się umawialiśmy. Twojej laski nie ruszyłem.


czy wiesz, że jeśli o 3 w nocy krzykniesz do lustra 3 razy "bloody mery" to przyjdzie twoja matka i powie ci żebyś zamknął ryj i poszedł spać?


to głupie uczucie, gdy wychodzisz ze znajomymi na kawę, a wracasz do domu najebana jak messerschmitt..


mama chce, żebyś się jej zwierzała, bo chce być twoją przyjaciółką, ale w żadnym wypadku nie pyskuj, bo nie jest twoją koleżanką.


chcesz ze mną być? świetnie. masz mnie w dupie? przeżyje. ale kurwa, błagam powiedz mi to, wykrzycz mi to w twarz choćby na przystanku pełnym ludzi, nie każ mi katować się domysłami


Jeśli masz gruby portfel niczym dwie walizki. To hajsem kupisz lale, kurwy, szmaty, dziwki.


- co tam mój kwiatuszku?
- gówno łodyszko.


Nie lubię kiedy ktoś COŚ a potem nagle NIC..


nie umiem chodzić po wodzie, po wódzie tez tylko ledwo.


ze mną się kurwa jest mnie się kurwa pilnuje i mnie się kurwa odwozi


zgasiła ostatniego papierosa, wzięła butelkę Kubusia do ręki,zrobiła balona z miętowej gumy orbit i stwierdziła, że przecież musi dać sobie radę.


Może i lubię klnąć, ale nigdy bym nie powiedziała na mame " moja stara "


pierdole facetów którzy oceniają dziewczyny na podstawie głębokości jej stanika.


-To wszystko dlatego, że wstałam lewą nogą!
-Zawsze wstajesz lewą nogą..
-To nie moja wina, że z drugiej strony łóżka mam ścianę...


-Czy młodzież może bawić sie bez alkoholu ?
-Może , ale po co ?


Czym się różni udawana miłość od prawdziwej? Udawana: Kocham te płatki śniegu w twoich włosach! Prawdziwa: Gdzie masz czapkę, dałnie?!


Przestań już myśleć, bo się zmęczysz.


fajnie, że masz push up, ale powiedz, gdzie są Twoje cycki ?


dziewczynko, jesteś tak pusta, że rozmawiając z tobą czuję, że spada mi IQ.


nie zamierzam wjebać na twarz pół tony pudru i kilograma malinowego błyszczyku, założyć bluzki, w której będzie mi
widać cycki i pozować do zdjęć z miną kaczki. nigdy nie będę dziwką takiego wymiaru, no wybaczcie.



jeżeli w przeciągu dwóch minut nie zamkniesz twarzy - to ostrzegam że następnym razem nie będziesz już miała czego otworzyć.


Im mniej wiesz tym lepiej śpisz


Nie pierdol mi o pięknych oczach, kiedy patrzysz na dupę


Pytasz co mnie zniszczyło ? metr osiemdziesiąt czystego skurwysyństwa


A teraz spotkamy się po tylu dniach, popatrzysz mi w oczy i powiesz 'cześć' a tak na prawdę pomyślisz 'kurwa, żałuje, że nie chciałem'.


Na ekranie telefonu przykleiłam karteczkę, na której napisałam sobie czarnym markerem "NIE PISZ DO NIEGO, KURWA!"


A jeżeli jeszcze raz pojawisz się w moim życiu w momencie, kiedy wszystko sobie poukładałam, to Ci zapierdolę.


żeby to dziewczyna się musiała starać o chłopaka kurwa... no komedia jakaś.


Kolejny dupek który mi tu wyjeżdża z tym swoim zajebistym " Kocham Cię " i myśli że się kurwa wzruszę..


próbuje o tobie zapomnieć, próbuje nie myśleć o tobie bez przerwy, staram się nie wybuchać płaczem na twój widok, staram się trzymać ręce przy sobie gdy widze, tą tlenioną lalke barbie, próbuje co chwile nie patrzeć na telefon i sprawdzać czy może jednak napisałeś. Staram sie, tylko kurwa coś mi nie wychodzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz