poniedziałek, 1 lipca 2013

Chuj że jara i pije , ważne że kocha.

Chcę zasypiać z Tobą obok, a nie z telefonem w ręku


Paradoks tkwi w tym, że znasz mnie jak nikt a uwierzyłbyś w najgorszą plotkę na mój temat


Podobno Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo a ja jakoś nie wyobrażam sobie Boga siedzącego o 3.14 na parkowej ławce z kubkiem taniego wina w ręce i krzyczącego
na cały park " kurwa, znowu ! znowu wszystko się spierdoliło ! "


Ja nic do Ciebie nie mam, tylko promuj się gdzie indziej.


Wolę prawdę. Nawet jeśli miałaby się wiązać z bólem.


Objął ją w pasie i zaprowadził do szatni, miejsca przesiadywania wszystkich zakochanych par. Schowali się za szafkami i zbliżył usta do jej ust.
-Żartowałem. Szepnął i puścił ją z uścisku, po czym gdy odchodziła złapał ją za dłoń i mocno pocałował.


Jestem zbyt rasową suką , dla takiego kundla jak Ty.


i ta świadomość, że zawiodło się bliską Ci osobę.


zainteresowania ? języki obce, najlepiej męskie.


może i jestem suką, ale rasową, a nie skundloną jak Ty.


ruchałbym powiedział chłopiec który by nawet o godzinę nie spytał


Gdybym Ci napisała esemesa o treści : TY+ JA+ MOJE ŁÓŻKO = TERAZ byłbyś kurwa szybciej niż struś pędzi wiatr okrążyłby kulę ziemską.


-macie łazienkę?
-nie, kurwa sramy na dworze.


pogadamy w domu ` groźniejsze od `masz wpierdol


mój najukochańszy tatusiu na świecie..
- ile?


Moja mama twierdzi, że jestem pojebana, gdyż śmieje się do monitora. Ale nie wie, że to właśnie ON napisał.


- mówił Ci ktoś kiedyś , że jesteś ładna?
- no mówił.
- to Cię nieźle w chuja robił.


a gdy piszę im, że nie przyjdę bo mam spór z rodzicami za 10 minut otrzymuje smsa 'wychodź, jesteśmy pod blokiem'. wychodzę i co widzę? ucieszone mordki z flaszkami w ręku i już wiem, że wieczór zapowiada się grubo.


-cześć kochanie co robisz?
- nic specjalnego. jestem strasznie zmęczony i idę zaraz spać. a Ty skarbie?
- stoję za Tobą w tym pieprzonym klubie.


"Aresztowali mojego dilera" - To jedna z mniej przemyślanych odpowiedzi na pytanie matki: "Czemu jesteś dziś w gorszym humorze niż zwykle?"


jeżeli zdanie zaczyna się od 'no bo kurwa' to znaczy że coś jest nie tak.


A kiedy mówisz mi, ze mnie kochasz. NIE mów tego 9 innym dziewczynom.


Pierdolisz na mnie, a mnie to jebie i to Cię boli szmato!


Napisałaś do niego, a on nie odpisał? Nie przejmuj się, na pewno zemdlał z wrażenia.


Wpadam na osiedle i widzę znów te same gęby bez których bym nie przeżyła.


Aż zazdroszczę Ci, że mnie znasz.


A Ty taki ślepy, że nawet jeśli miłość wyskoczyłaby z krzaków i kopnęła w dupę i tak byś nie zauważył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz