poniedziałek, 1 lipca 2013

Gdybym nie kochała słodyczy, byłabym idealnie szczupła. Gdybym nie kochała Ciebie, byłabym idealnie szczęśliwa.

Żyjemy w świecie gdzie nie odpisanie na sms lub nie zadzwonienie jest powodem do końca świata


nie będę tylko wtedy, kiedy zaczniesz się nudzić.


Dobrze, że nikt nie umie czytać mi w myślach.


- Pij będziesz łatwiejsza
- ja jestem łatwa, tylko z Ciebie taka pizda.


Kocham Cię - w XXI w. brzmi jak siema, sory, narka czy bekanie w towarzystwie. Nikogo nie wzrusza, nie dziwi, nie zniesmacza.


Cisza to najgłośniejszy krzyk dziewczyny. Powinieneś wiedzieć, że bardzo ją zraniłeś, jeśli zaczęła Cię ignorować.


Chciałabym zobaczyć jak mój tata poderwał moją mamę..


Gdy nie miałam, podzielił się. Gdy cierpiałam, wysłuchał. Gdy nie rozumiałam, wytłumaczył. Gdy płakałam, otarł łzy. Gdy zostałam, poczekał. Gdy zawiodłam, wybaczył. Gdy podziękowałam, zapytał: `za co?`


- Tyle razy ci mówiłam, maksymalnie 2 piwa i o 22 w domu.
- Kurwa, znowu mi się pojebało .


poczułam się wyjątkowa , gdy spotkaliśmy się spojrzeniami ,
a on patrzył o sekundę dłużej, niż ja.


z wódką nie wygrasz, Ty ją w mordę, a ona Cie na ziemie.


- ładne dziewczyny nie powinny palić.
- ładne dziewczyny nie palą bez powodu.


lubię jak świeci się okienko w moim telefoniku i mam nadzieję że to nie wiadomość z treścią ; GRATULACJE MASZ BMW.


-Jak ujmiesz to najlepiej w dwóch słowach?
-O, kurwa


-masz chłopaka?
-nie.
-czemu?
-mam większe ambicje niż posiadanie jakiegoś pierdochlasta.


- Przyjechałaś samochodem ?
- Niee, przyszłam rowerem.


to, że nie wypominam, nie znaczy, że nie pamiętam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz