poniedziałek, 1 lipca 2013

Twoje cycki są tak wielkie jak moja wiara w świętego Mikołaja .

W tych czasach do 13 roku życia wychowują Cię rodzice, potem wychodzisz na ulicę tworzysz własną ekipę, na listę wrogów przybywa Ci kilka osób , jednak masz tych na których możesz liczyć , tych którzy Cię nie zawiodą .


- byłaś grzeczna .? - i to jeszcze jak. mijałam ją na ulicy i nawet jej nie oplułam .


nie, nie jestem pokemonem, nie niszczę sobie cery tonami pudru, nie chodzę w miniówkach, które odsłaniają mi całą dupę i w bluzkach z mega dekoltami, nie mam chłopaka, ale mimo to jestem fajna.


- pani profesor, a może stoperan ?
- ale po co ?
- bo chyba panią posrało z tymi sprawdzianami.


- gdzie jesteś ?
- w autobusie.
- to się pośpiesz.
- no przecież go kurwa nie prowadzę.


też bym mogła pokazać swoje cycki, odsłonić tyłek i wyjść na miasto, ale widzisz mała. ja mam szacunek do siebie, a ty ? ty chyba jedynie spermę we włosach.


- Usmażyć ci jajka ?
- Cycki se usmaż !


Umiesz powiedzieć do innych, że jestem szmata ? -Cwaniara.! Ale mało sprytna...Bo ja potrafię ci to powiedzieć patrząc prosto w twarz .


-Ale ty masz przejebane.
-Czemu?
-Ja mam brzydkie nogi ale zakrywam je jeansami, a ty ze swoim ryjem nic nie możesz zrobić.


Napierdalasz kłamstwami lepiej, niż Eminem wersami.


-Im byś nie wybaczyła, mi wybaczyłaś dlaczego.?
-Bo jesteś moją przyjaciółkę, traktuję cię jak siostrę jestem w stanie wybaczyć Ci wszystko!


Postawię ci tymbarka za buzi, chcesz.?


`nie denerwuj się, bo złość piękności szkodzi a niezbyt masz czym szastać.


Narysowałam Ci mapę do serca, ale całkowicie zapomniałam, że byłeś zagrożony z geografii.


Lubię w dresie siadać na parapecie w ręce trzymać kubek z gorącym kakao, przy tym przeglądać skrzynkę odbiorczą w telefonie i czytać kolejny raz sms-y od ciebie.


rosyjscy naukowcy odkryli, że gdyby całą wodę ze wszystkich oceanów, mórz i rzek na całym świecie zlać to rurki o średnicy 1 cm, to ta rurka byłaby taka długa, że ja pierdole.


Kiedy w lato będą siedziała w domu, macie mnie wyciągnąć za nogi na dwór , za długo czekam na lato , żeby je spędzić w domu.


Wiem, że wiele rozchylało przed tobą nogi, ale czy jakaś rozchyliła przed Tobą serce?


nie ma to jak wziąć do ręki książkę z biologii. popatrzeć na obrazki, poczytać, po czym jebnąć ją na biurko z tekstem ' nie czaje kurwa '


im bardziej zboczony chłopak , tym lepsza zabawa .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz