wtorek, 2 lipca 2013

twój seksapil to nie tylko to jak się ubierasz i wyglądasz, to nie tylko ciało i twarz, to również twoja pewność siebie i świadomość, że w pobliżu 10 kilometrów nie ma lepzej kobiety od Ciebie.

Gdyby śmiech trenował mięśnie brzucha już dawno miałabym kaloryfer


złap kroplę deszczu na język i pokaż mi jak smakuję.


jesteś pociągający jak spłuczka od kibla.


Wczoraj napisał, że mnie kocha. Dzisiaj zapytałam, czy to była prawda. Powiedział, że nic podobnego, pijany był.


Idąc ze mną pierwszy raz sam na sam, nie zdziw się jak poznasz Całkiem inną osobę.


Nie umiem żyć, bez muzyki. Bez Ciebie w sumie też.


Tak. Należę do tych co nie wiedzą gdzie się kończy szczerość, a gdzie zaczyna chamstwo.


Ten komar skurwiel niech mi tłuszcz wysysa


kup gitare i mi zagraj, albo poprostu przyjdź i przytul


fajnie, że kurwa chociaż koleżanki moje są ładne



Dobry przyjaciel zna wszytskie twoje najlepsze historie. Najlepszy przyjaciel przeżył je z Tobą!.


Mimo tylu kłótni. Mimo tylu sprzeczności. Mimi tylu niepotrzebnych słów. Mimo wszytsko- TY NADAL JESTEŚ DZIĘKUJĘ.



Przyjaźń to coś więcej niż wspólne słit focie na facebook`u



uwielbiam ich za te wszystkie próby rozpalenia ogniska po deszczu, za śmianie się na całe miasto i zwalanie kto ma najgłupszy śmiech, za te wszystkie przypały i za to, że zawsze są ze mną, w tych złych i jak i dobrych momentach.


Gdybyś wiedział jak mnie irytujesz sam byś sobie przypierdolił.


- masz szluga?
- nie mam
- oj, nie pierdol


- boże jaka jestem piękna
- boże, a jaka pusta


tak dla jasności, żeby wiesz, nie było żadnych spięć. wypierdalaj.


Mama chce żebyś się jej zwierzała bo chce być twoją przyjaciółką ale w żadnym wypadku nie pyskuj bo nie jest twoją koleżanką.


biorę nawet podręcznik do ręki, ale on zaczyna do mnie wołać
'zoooostaw mnieeee! zooooooostaaaaawww mnieeeeee...!!!".
to co ja robię? no zostawiam. jemu się nie odmawia


kocham człowieka, który wymyślił wódkę, ale rano chuja nienawidzę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz