wtorek, 2 lipca 2013

Przy tych twoich bajeczkach chłopcze, to nawet Andersen wymięka.

Miej tą świadomość, że moja czarna lista
zaczyna się kurwo, od Twojego nazwiska.


Pozdrawiam Cię oziębłym środkowym palcem, mówiąc czułe - wypierdalaj.


Jak masz odpisać 'aha' 'mhm' 'yhm' to kurwa lepiej już nie odpisuj.


Nie, ja nie miewam 'fochów'. Ja jak się wkurwiam, to nie odzywam się tygodniami, i pewnie ze słusznego powodu.


I żebyś się udusił dymem z tego papierosa, pieprzony egoisto


czasami po prostu mam ochotę wyjść nie mówiąc nikomu gdzie, poszlajać się po osiedlach, ze słuchawkami w uszach pierdoląc te wszystkie sentymenty, które tak mocno trzymają ból.


Ciepły wieczór, długi spacer, słuchawki w uszach i mnóstwo rozmyśleń.


twoje ego cię przerasta mimo tego że duży chłopak jesteś.


dlaczego zawsze gdy pada pytanie 'gdzie' mam ochotę odpowiedzieć 'w dupie' ?


popatrz mi w oczy i powiedz że jestem nikim. Dasz rade?


skoro do mordy bierzesz dla kasy spierdalaj na pigalak tam są szlaufy twojej klasy.


Buduje swój związek na uczuciu , nie na dawaniu dupy więc wiem, co to jest prawdziwa miłość , dziwko !


Fajnie, że masz ładne ciuchy. Szkoda, że z ryjem Ci nie wyszło.



Nie każda dziewczyna to kurwa, nie każdy facet to pieprzony egoista.


wspominamy przeszłość, marzymy o przyszłości,
jak igły krople deszczu niechcianej codzienności
czas nas wszystkich kiedyś zrówna. /Pih - Czas


a dziś za późno, nie umiem tak głośno krzyczeć żebyście tam gdzie jesteście mogli mnie usłyszeć./ Eldo - Twarze


jeśli obrabiasz mi dupę to nie zapomnij mnie w nią pocałować


ładny tyłek nie ustawi Cię w życiu, przydałaby się jeszcze osobowość.


jeśli chcesz mieć jeszcze prosty nosek, to zejdź mi z oczu kurwo.


jestem brzydka, ale za to jaka fajna, suko.


pamiętasz jak prosiłam cię o opinie na mój temat? no właśnie, ja też nie...


Marzenia się spełniają tylko szkoda, że innym


Idąc ze mną pierwszy raz sam na sam, nie zdziw się jak poznasz całkiem inną osobę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz