wtorek, 2 lipca 2013

-drogi Święty Mikołaju nie chcę na gwiazdkę słodyczy ,ciuchów czy biżuterii . - nie? w takim razie co ? - tak bardzo pragnę dostać serduszko tamtego chłopca . - hoho , dziewczyno tu nawet magia świąt nie pomoże .

-obiecałeś , że pokażesz mi najpiękniejszą rzecz w świecie. - powiedziała obrażonym, smutnym głosem. -podejdź do lustra i spójrz w swoje oczy, widzisz .? to jest najpiękniejsza rzecz na świecie..-odpowiedział.


Przyjaciel to ktoś kto wpada do Twojego domu, nawet wtedy gdy niczego nie potrzebuje.


Mnie nie trzeba zabierać na romantyczne kolacje , nie trzeba też płacić za mnie w kinie . Mi trzeba dawać bluze wieczorami , trzeba mnie mocno przytulać i nakładać mi kaptur kiedy pada . Nie trzeba mówić mi co chwile jak bardzo się mnie kocha i jak bardzo jestem dla kogoś ważna . Ważniejsze jest dla mnie to abyś wykrzyczał mi to podczas kłótni i dać do zrozumienia, ze jestem ta którą kochasz najbardziej. Jestem dość skomplikowaną osobą , ale gdy się postarasz . pokochasz mnie taką jaką jestem . spróbujesz ?


Unikałam Cię nie dlatego, że wątpię w naszą przyjaźń. Po prostu nie chciałam, byś zobaczył mnie w rozmazanym przez łzy makijażu.


Przyjaźń damsko-męska - jedni uważają, że jej nie ma, inni opatrznie rozumieją, a jeszcze inni jej doświadczają.


Może nie wierzysz, ale gdy ona cię zrani przyjdziesz właśnie do mnie.


Ma chwytać mnie za dłoń gdy będę szła tuż obok, śpiewać gdy i ja śpiewam. Uśmiechać się, gdy sama nie mam na to ochoty. Akceptować moje wady, uwielbiać moje zalety. Ma martwić się gdy nie odp. Patrzeć mi w oczy, doprowadzać do szaleństwa, do śmiechu - nie do łez. Troszczyć się gdy zachoruje. Być zawsze obok, Słuchać gdy przeklinam świat, Akceptować moje szaleństwa. Po prostu - Ma mnie kochać.Czy tak wiele wymagam ?


-Za co go kochasz ? -Za to że jest.! ;** -Przecież to idiota! -Ale mój


Potrafię cieszyć się chwilą, zwłaszcza tą, kiedy mogę na Ciebie popatrzeć.


Muzyka.. To ona pomaga uciec od codziennych problemów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz