niedziela, 7 lipca 2013

dziewczyna , która straciła dziewictwo w wieku 15-16 lat nazywana jest dziwką , chłopak , który mówiąc potocznie 'przeleciał' jakąś laskę w takim wieku to ' wielkie ciacho ' . równouprawnienia kurwa

tak dla jasności, żeby wiesz, nie było żadnych spięć. wypierdalaj.


tak jestem popierdolonym zboczeńcem, ale to zboczenie dotyczy tylko ciebie


Nie ma to jak koleś się z Tobą przeliże, a potem ma wyjebane


blond włosy do ramion , kolczyk w nosie , czekoladowe oczy , śnieżnobiały uśmiech , koszulka 50 Centa , czarne rurki , trampki i bluza adidasa - nic dziwnego , że moją mamę często biorą za siostrę


Nie , nie napiszę pierwsza , choćby nie wiem co się działo ni chuja , poczuj to co ja .


na drugie mi skromna
na pierwsze zajebista


ze szczęściem jest jak z sikaniem w majtki: wszyscy to widzą, ale tylko ty czujesz ciepło


Co z tego, że piosenka jest stara? Twoja mama też jest stara, mimo tego ją słuchasz


Jak Ty mnie kurwa irytujesz i do jakiego szału doprowadzasz. jak Ty mnie cholernie wkurwiasz  i dopierdalasz psychicznie


3 w nocy. słychać wibrację telefonu, znowu wkurwiona, że ktoś śmie mnie budzić o tej godzinie. klikam 'pokaż' i uśmiech od razu pojawia się na twarzy: ' nie obudziłem ? 'oczywista odpowiedź ' oczywiście, że nie.'


`Wyjebane miej i się śmiej` - Jedna na dziesięć osób ma taki opis na gg. Ale jak napisze on czy tam ona , to banan na ryju , tańczysz do telefonu i odpisujesz jak najszybciej. Wyjebane, rzeczywiście

5 komentarzy:

  1. Na www.be-with-me-baby.blogspot.com pojawił się 13 rozdział. Serdecznie zapraszamy i liczymy na szczerą opinię. Pozdrawiam Eve;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż pamiętam mój ból małżeństwa, kiedy mój mąż mnie opuścił, Dr.Agbazara z AGBAZARA TEMPLE przywróciła mi kochanka w zaledwie 2 dni, chcę tylko podziękować Wam za zaklęcie i spodziewamy się naszego pierwszego dziecka. Jeśli masz problemy małżeńskie, spróbuj skontaktować się z TEMPLE AGBAZARA: ( agbazara@gmail.com ) Lub WhatsApp mu na: ( +234 810 410 2662 )




































      Usuń
  2. Na http://storyaboutsupernaturalandonediection.blogspot.com/ pojawił się 3 rozdział. Z góry przepraszam za spam i serdecznie zapraszam. Poza tym świetne opowiadanie :*
    RIDA

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbyś miała czas i ochotę, to wpadnij do mnie ;) http://opowiadanie-1d-lilly.blogspot.com/
    Nie obrażę się, jeśli chciałabyś skomentować, albo zaobserwować :P
    Pozdrawiam - Lilly :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę tylko szybko poradzić każdemu, kto ma trudności w jego związku z kontaktem z Dr.Agbazara, ponieważ jest on jedyną osobą zdolną do przywrócenia zerwanych związków lub zerwanych małżeństw w terminie 48 godzin. ze swoimi duchowymi mocami. Możesz skontaktować się z Dr.Agbazara, pisząc go przez e-mail na adres ( agbazara@gmail.com ) LUB zadzwoń / WhatsApp mu na ( +2348104102662 ), w każdej sytuacji życia znajdziesz siebie.

    OdpowiedzUsuń