wtorek, 2 lipca 2013

oryginalność trzeba mieć w sobie, a nie na sobie.

Chce być kimś ale jednocześnie sobą.


Hip-Hop dał mi wolność chodź jestem jego więźniem


Nie ma to jak ocenianie po plotach, pozorach i chuj wie czym tam jeszcze.


- słuchaj tato .. no ten tego no bo wiesz ja no .. hm .. jak to powiedzieć .. eee .. piwo ci wypiłam


 Jebie mnie to . wisi , dynda i powiewa na halnym


 Niektórym ludziom mam ochotę przybić pionę. W twarz. Krzesłem.


dziewczynko jedyny kawalek polskiego rapu ktory znasz to "Tak bardzo chce", nie ?



 Nie, kochana nic Ci nie da pociągnięcie mnie z bara. no może jedynie tyle, że miałaś okazje otrzeć się o taką zajebista osobę jak ja !


 Mam czasami ochotę wyjebać z pięści jednej z tych pustych, plastikowych lalek, ale limo pod okiem i tak nie byłoby widoczne, ukryte pod kolejną warstwą pudru.


 I czasem skarbie zastanów się jakich ty słów używasz, bo to co mówisz ma większą wartość niż sądzisz


 Nie pale, nie pije, nie klnę. o kurwa, papieros wpadł mi do wódki.


Chłopaka trzeba poznać trzy razy: osobno, w towarzystwie i kiedy jest pijany


Ze mną albo przeciwko mnie, wybieraj przybijasz pjone, lub wypierdalasz


Szkoła - glówny powód kłótni w moim domu.


Nie,nie mam żalu ale spierdalaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz