poniedziałek, 1 lipca 2013

mój środkowy palec aż się prosi do tego, aby go wszystkim dookoła pokazać.

Lepiej zaliczać się do niektórych, niż do wszystkich.


Romeo, Romeo! Gdzie Cię kurwa wcięło?!


Jak jeszcze raz wpieprzysz się w coś w co nie powinnaś , to Ci chyba kurwa, zapierdole!


Dla mnie nie ma znaczenia, co powiedzą ludzie. Chcę móc Cię przytulać i trzymać za rękę.


Nasza miłość znikła , wraz z końcem pakietu sms' ów.


Teraz dupe obrabiasz, a dzień wcześniej wódkę ze mną chlałaś


Chłopcze ! Świata, poza tobą nie widzę ! Możesz się przesunąć ?


Dylemat XXI w. Zaczepić czy nie zaczepić.


-Nie ma miłości!
-Nie ma? To jak wyjaśnisz mi to,że gdy cię widzę mam motylki w brzuchu i gdy do mnie mówisz tonę w twoich brązowych oczach ?
-Głupotą.


Tylko ja mogę bić, kłócić, wyzywać i walczyć z moją przyjaciółką. Ty spróbuj ją tknąć a zginiesz.



-kochanie jesteś zazdrosna?
-nie.
- kochanie jesteś zazdrosna?
-nie.
-kochanie jesteś zazdrosna?
-już Ci powiedziałam, nie.
-a dostanę buziaka?
-NIECH CIE POCAŁUJE TA DZIWKA, KTÓRA LUBI TWÓJ STATUS NA FEJSIE.


Wpada facet do sklepu i mówi:

- Dzień dobry, czy są kartki walentynkowe z napisem "Dla tej jedynej"?
- Tak, są.
- To poproszę sześć.


Podnoszę się rano z łóżka, nakładam na rzęsy dużą ilość tuszu, idę do tej dennej szkoły,rozmawiam z ludźmi, czasem się uśmiecham, wracam, jem obiad, ogarniam resztę dnia i przychodzi najgorsze - wieczór. Wtedy już sobie nie radzę.


w mojej szkole dzieją się rzeczy o jakich się psychiatrom nie śniło.


- Mamo, skąd się biorą dzieci?
- Bocian przynosi.
- A kto go rucha?


jeszcze raz mnie klepnij w tyłek, a obiecuję, że 1 listopada będzie twoim świętem.


nie ważne jak, ważne ile. to twoja zasada, co do twojej tapety?


Stul pysk ! Noszę obcasy większe niż twój penis.


Boże spraw, żebym ogarniała tak jak nie ogarniam.


- dlaczego znowu spałaś z słuchawkami w uszach?
- bo tylko głośna muzyka może wieczorami zagłuszyć moje myśli


I chciałabym zobaczyć Twoją minę, kiedy dowiedziałbyś się, że to Ty jesteś bohaterem i adresatem większości moich wpisów.


Jednego dnia się przymila, a następnego ma Cię gdzieś - typowy facet.


Wolę Twoje 'postaram się' niż kłamliwe 'obiecuję'.


Plotka zdąży oblecieć świat zanim prawda założy buty.


Małolata? Jak ci mało lata to se rozhuśtaj


W miłości ważne jest uczucie, nie wiek.


Kocham Go. On jeden dostrzega mój sztuczny uśmiech. On jeden wie, kiedy jest źle.


Byłam dziwnym dzieckiem. Nie chciałam jeździć na zakupy, ubierać lalek Barbie czy upiec ciasta.Kochałam jazdę na deskorolce, strzelanie pistoletami na kulki i bitwy z chłopakami.


2 słowa, 9 liter - był chujem


- co robiłeś zanim mnie poznałeś?
- czekałem na Ciebie.


-co się stało, że napisałeś?
- przypomniałem sobie, że Cię kocham.


Kochanie, mam prośbę... Przekaż swojej lasce, że jak jeszcze raz zareaguje śmiechem na mój widok, to jej tak wyjebie, że pomyli wakacje z feriami zimowymi...I się skończy, NARODOWY DZIEŃ OCHRONY KUREWSTWA.


- brak mi słów do Ciebie .
- za mało książek czytasz, to i słownictwo ubogie


- Co masz w tej butelce ?
- Eliksir szczęścia. ;d
- A mówiąc po Polsku ?
- Sok wiśniowy z wódką.


- Ale chuda jebana !
- chuda może i tak , ale jebana to nie wiem.


Spytałam o Jego największą słabość. Nie sądziłam, że odpowie moim imieniem.


- Kręcisz z nim ?
- Kręcić to ja mogę mojej babci włóczkę na wełniane skarpety .


Pobawmy się w dzieci. Ja będę krzyczeć, tupać i obrażać się, a Ty kupisz mi jabłkowego chupa-chupsa, pocałujesz w czółko i znowu będzie okej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz