poniedziałek, 1 lipca 2013

Pozdrawiam wszystkich chłopaków, którzy mówią pierwsi 'cześć' i przepuszczają dziewczyny w drzwiach.

Im dłużej nie odpisujesz, tym bardziej się boję, że napisałam coś głupiego.


Każdy ma 3 życia: życie publiczne, prywatne i sekretne.


Związałam włosy, obcięłam paznokcie, zmyłam makijaż. nie kocham Cię już


paradoks mojego życia? nic nie robię i ciągle nie mam czasu


W dłoniach zimny browar, to nasza pierdolona moda


-Wychodzisz gdzieś?
- Tak, ide na spacer.
- To powiedz temu spacerowi żeby odprowadził Cię do domu przed 22.


Szerokie dresy, gigantyczna bluza i paczka fajek w kieszeni.
On - chłopak przed, którym ostrzegała mama.
Lecz ona nie bała się zaryzykować.
Nie bała się oddać mu swojego serca.


Nie wiem co Ty brałeś, ale jeśli uważasz,że ten plastik to ideał na żonę - to ja się poświęcę i Ci podsunę swojego dilera


jako dziecko byłam kucharką, lekarką, prawniczką, ekspedientką,nauczycielką, mamusią, krawcową, atomówką i operatorem koparki. Dziś nie mam pojęcia kim jestem


jaram się rapem jak ty Sobieskim.


ogarnij się dziewczyno bo już połowa chłopaków wie jaki kolor majtek miałaś dziś na sobie .


i będzie tak , że cholernie mi na Tobie zależy , ale powiem , że mam wyjebane


Jest 3 658 848 383 mężczyzn na świecie , a ty przejmujesz sie jednym.


To, że siedze z kolegą i gadam i sie śmieje to nie znaczy, że jesteśmy razem


A może byś tak czasem spojrzała w lustro i wreszcie zobaczyła, że sama nie jesteś idealna szmato


to wkurwienie, gdy pod kapslem od tymbarka miałam "serduszko" i pierwszą

osobą o której pomyślałam byłeś Ty.


Gdy dziewczyna mówi spierdalaj, to znaczy, że musisz ją teraz mocno przytulic


zrań mnie prawdą, ale nigdy nie pocieszaj mnie kłamstwem.


bądź facetem, a nie kolejnym Kenem, który leci na sztuczne barbie


Nie zabij mnie tym wzrokiem przypadkiem,zazdrosna szmato.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz