poniedziałek, 1 lipca 2013

Moją głupotą jest naiwność,bo nadal wierzę że zrozumiesz i powrócisz.

godzina 3 w nocy, dźwięk smsa zerwał mnie z łóżka. wstałam, popatrzyłam na ekran i pokazało się jego imię. myślałam, że umrę ze szczęścia jak przeczytałam jego treść. dwie minuty po odczytaniu, zadzwonił. odebrałam. pierwsze jego słowa ‚odpowiedz, kochasz mnie?’. chwile milczałam, rozpłakałam się i odpowiedziałam, że nie wie nawet jak bardzo, nie wie jaki jest dla mnie ważny. a kiedy powiedziałam, że go kocham najmocniej na świecie, kazał mi wyjść na balkon. wyszłam. i pod nim stał on, krzycząc, że mnie kocha. piękne, nie? tylko szkoda, że to był sen.


Ty Laska! uśmiech, głowa do góry, biust do przodu, tyłek do tyłu i idź podbić świat, bo ten frajer nie jest Ci potrzebny !


Nigdy nie daj sobie wmówić, że nie warto.



pewnym osobom wybaczymy rzeczy, których innym nie bylibyśmy w stanie darować do końca życia.


A teraz odpierdolę ci takie 'patrz co straciłeś' że się kurwa nie pozbierasz.


UBIERZ SIĘ JAK DZIWKA , DAJ SOBIE 500 TON TAPETY NA MORDĘ ,MÓW , ŻE WSZYSCY CHŁOPCY CIĘ KOCHAJĄ . BITCH PLEASE


jak widze twój ryj to mimowolnie wydziera mi sie 'łotafak, kurwa?' .


Tyle kontaktów na gg a ja kurwa patrze właśnie czy ty jesteś dostępny


WYRWAĆ to możesz mój drogi marchewkę z grządki, a nie dziewczynę.


nie lubię panienek, których śmiech brzmi tak jakby psu na jaja nadepnąć.


Zdaję sobie sprawę z faktu, że bardzo trudno oderwać ode mnie wzrok, ale weź już się tak łapczywie nie gap.


nie mam zamiaru z Tobą rywalizować , bo rozpierdalam Cię na starcie mała .


Może i jesteś ładna. No baa. Jesteś ładna, ale nas brzydkich jest kurwa więcej!


nie wierzę w słowa, nie wierzę już w czyny, nie wierzę uczuciom i fałszywym ludziom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz