niedziela, 10 listopada 2013

Wiele rodzajów ;P

Najlepsze rozmowy to te po pijaku.

Nie komentuj moich wyborów. to najwyżej ja sobie zjebie życie

O tak. w szkole jestem w chuj ' szczęśliwa', a jak wracam do domu nie wiem co to uśmiech.

Obok Ciebie czuję się jak na lajcie, przy Tobie mogę palić gandzie - rozumiemy się bez słów, chcę bucha z Twoich ust..

Cała ulica błyszczała uśmiechem tego typa.

No i kurwa zrobiłam z pokoju rezerwat .. tylu żubrów to nawet w puszczy białowieskiej nie mają.

Czuję się uwięziona pomiędzy dzieciństwem a dorosłością , jem płatki nesquik i piję piwo.

Chciałabym żeby z miłością było tak jak z siatkówką - gdy ktoś krzyczy ` moja ` reszta się odsuwa..

- co się z Tobą dzieje ?
- kocham Go, mamo.

Wiesz co mnie wkurza? Świadomość,że wszystko w co się wierzy,to ściema.

A te grube melanże wcale nie pomagają mi o Tobie zapomnieć .

-ej ślicznotko dasz mi swój numer?
- a co? Chcesz mi buty kupić?

Ogól sobie rzęsy, usmaż cycki cokolwiek, a nie robisz z dupy licznik.

Potrzebuję Cię, tak jak ludzie potrzebują tlenu, tak jak rośliny potrzebują słońca, tak jak dzieci miłości. Potrzebuję Cię, rozumiesz?!


I zakończenie jest proste wszystko się zjebało przez drobnostkę.

I śmieszy mnie to, że wszystko co masz mi do powiedzenia, walisz w plecy, mała.

Gaszę Cię jak peta.

Bo moja miłość, to nie hejnał z Wieży Mariackiej i nie muszę o niej trąbić na cztery strony świata.

Przyjaciele to więcej niż jebane klikniecie na fejsie czy na majspejsie wyłącz internet i goń swoje szczęście ale nie zapomnij o tych którzy są twoim przeciwieństwem.

Najgorzej jest jak się coś zgubi. Wiesz, telefon, kasę, albo takie tam, zaufanie.

Chcę nie wierzyć, jak On mówi, że idzie do kumpla. Chcę zebrać koleżanki i Go śledzić. I chcę wieczorem przy herbacie śmiać się z Nim, bo znów nie miałam racji.

Skąd wiem, że jest właściwy? Bo gdybym rozpadła się na milion kawałeczków On jedyny byłby na tyle cierpliwy, by mnie pozbierać i skleić w całość. Doprowadzić do idealnego, lepszego niż pierwotny, stanu.

Wyłączyłam telefon, z myślą że będziesz do mnie dzwonić a ja to będę mieć szeroko w dupie.

Miłość po prostu jest. Bez definicji. Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Po prostu kochaj.

Moje szczęście chodzi, uśmiecha się, rozmawia i czasami do mnie pisze.

To samotność sprawia, że oddawała swoje serce każdemu, kto zwróci na nie trochę więcej uwagi.

Po pijanemu był pewien, że ją kocha, ale na trzeźwo nie był pewien czy ona istnieje.

A kiedy wyrządzałam Ci wielkie kłótnie o fajki to wiedz, że nie po to, aby zrobić Ci na złość tylko w trosce o Twoje zdrowie.

Życie Cię dociska do gleby, to rozkmiń! Weź się tak nie ciskaj, to trening, rób pompki!

Kocham to jak zachodzi mnie od tyłu i przytula z całych sił.


Nawet kiedy jestem pijana to wiem kogo kocham.







1 komentarz:

  1. Niektóre takie prawdziwe. :)

    xx. Niarry

    Zapraszam na nowy imagin: hesaiditwouldbeforever-liar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń