poniedziałek, 4 listopada 2013

Różne cz. 5 ;)

Nigdy nie pokazuj ludziom , że cokolwiek Cię dotknęło .

Kilka wypitych toastów, a Ty już myślałeś, że jestem Twoja.

- poŻYCZYSZ mi 2000 złotych? - życzę ci 2000 złotych!

Nie płacz, mała.. ten chuj nie jest tego wart.

Jesteśmy w takim wieku, że wszyscy są po jakichś przejściach.

Ciekawe gdzie byłam , jak rozdawali urodę.

Fajne najki nie czynią z Ciebie zajebistej.

- Synu czy Ty jesteś gejem . ?
- Nie tato .. Ja jestem księżniczką .

Może tak za ryj i o beton , laleczko ?

Podziwiam Cię szmato , że masz odwagę wychodzić z taką mordą !

Pierdolisz na mnie , a mnie to jebie i to Cię boli szmato !

Teraz , żeby być fajnym trzeba mieć w ręce jointa , fajki albo kieliszek. dla mnie to jest bez sensu i nie ogarniam tego sposobu na 'fajność' .

Patrzył na mnie i uśmiechał się tak, jakby znalazł 3 kilogramy trawy w siatce na ławce w parku.

- Chuj, kurwa, wypierdalaj.
- A kultury Ci czasami nie brak?
- Może kurwa i tak, ale chuj z tym, wypierdalaj.


Faceci to idioci. Zostałabym lesbijką, gdyby nie byli tacy seksowni.

Tak kurwa , dzisiaj jestem w stanie powiedzieć Ci w oczy 'jesteś mi obojętny' po czym roześmiać się w głos i odejść rozpoczynając nowy etap w swoim życiu .

Przy Tobie życie nabiera rytmu mojej ulubionej piosenki.

Nie chcę być wścibska mała, ale abstynencja seksualna by Ci się przydała.

Pierwszy krok to początek by osiągnąć szczyty. Działaj świadomie, przestań na farta liczyć

Za każdym razem kiedy mama mówi do mnie " Nie pyskuj " - sprawa jest prosta . Zabrakło kobiecie argumentów .

To prawie niemożliwe nie spojrzeć kiedy ktoś mówi "nie patrz!

Pierdole idę zachłysnąć się wolnością.

dotknij go suko, a zrobię Ci ''przejażdżkę'' ryjem po asfalcie.

- Myślę, że mógłbym Cię uszczęśliwić.
- A co, wychodzisz?

Głuchy słyszał jak niemy mówił, że niewidomy widział jak inwalida biegał

- Ja wcale nie byłem pijany..
- Stary, pytałeś własną matke czy ma dzieci.

Dalej mała. tipsy w górę. no na co czekasz? skurw się dla niego.

Bo przecież najważniejsze jest to co masz na sobie, metka i tynk na mordzie są ważniejsze od uczuć i od tego co ma się w sercu, prawda?

Dziwka, cipa, idiotka, głupia, szmata. Zadziwiające ile mamy w języku polskim synonimów do "nie chciała mnie".

- pała pała pała pała !
- czyli w sumie czwórka.

- Dlaczego usuwasz fejsa? - bo moja mama założyła tam konto

- przecież liczy się to, co człowiek ma w środku, nie wygląd .
- taa, to w playboyach powinny być zdjęcia rentgenowskie.

Zginiesz suko, własna głupota Cię zbije.

Twój ojciec jest chyba rzeźnikiem, bo aż takiego zmasakrowanego ryja nigdy nie widziałam.

W szpilkach trzeba umieć chodzić, dopiero potem się nimi podniecać.

-czy byłaś grzeczna w kościele?
-och, tak mamo. nawet jak jakiś dziadek mi zaoferował koszyk z pieniędzmi, odpowiedziałam - nie dziękuje, proszę pana.

chłopie , Ty nawet mikrofalówki nie potrafisz obsłużyć a za mnie się zabierasz

Życie się sypie kiedy ktoś bardzo bliski, ktoś jak przyjaciel ma charakter dziwki.

- Postaw się na moim miejscu. - Sorry, nie umiałabym być taką szmatą jak ty.

- zamknij morde
- bo co ?
- bo ci ją kurwa zrównam z chodnikiem

Do ataku ! - krzyknął generał bohatersko spierdalając w krzaki.

Witaj w świecie, po którym chodzą same kurwy, a powietrze jest przesiąknięte ludzkimi kłamstwami.

ej, mam problem. chyba kocham gościa, który ma mnie totalnie w dupie.

- Dzień dobry, czy są kartki walentynkowe z napisem "Dla tej jedynej." ?
- Tak, są.
- To poproszę sześć

Wrogów mi nie brak, bo tak to działa, mój każdy sukces to ich osobisty dramat.

Gaz z pepsi kiedyś znika. ulubione perfumy się kończą. najbliżsi odchodzą. a miłość umiera.

Ulubiona piosenka powie o człowieku więcej niż pełna analiza

Pamiętasz dojrzewanie? niezapomniany klimat pierwsze balety, amfetamina i tanie wina..

Przyjaciele on-line - choć nigdy ich nie widziałem, dogaduje się z nimi lepiej niż z nie którymi, spotykanymi na co dzień.

Gówno prawda, wcale nie jesteśmy sobie przeznaczeni.

Gdy z Tobą pisze to szczerze się do monitora jak osioł do shreka.

- mówię ci stary , jechałem na słoniu , za mną dwa tygrysy ...
- i co zrobiłeś ?!
- nic , karuzela się zatrzymała

Ładny sznurek. fajnie by wyglądał na Twojej szyi.

Ej , a jak słońce świeci to ta tapeta ci spływa , czy nie wychodzisz na dwór ?

Wiele się zmieniło , gdy tak w przeszłość patrze

Podeszła do biurka, wzięła ich wspólne zdjęcie, oczy zaszły łzami. trzask. Zdjęcie rozbite, kilka ostrych kawałków, skrócone siedem lat nieszczęścia. Miała wrażenie, że każdemu zawadza, że jest niepotrzebna, że mają jej dość. Wzięła tabletki nasercowe swojej babci i zasnęła. Gdy się obudziła, zobaczyła nad sobą twarze rodzeństwa, rodziców, znajomych ze szkoły, z podwórka. Nie opuścili jej, zostali do końca.

upajam się wspomnieniami jak mocną wódką . tyle że wspomnienia bardziej uderzają do głowy . a kac po nich męczy dłużej .

- jest ktoś kto zna Cie na wylot?
- no, mój prysznic, wie o mnie wszystko, a na dodatek tyle widział

Wkurzają mnie cwaniary, które nasyłają na osoby swoich kumpli lub kumpele, bo same nie umieją nic załatwić.tak nie wygrasz, Słonko.

Najważniejsze to znaleźć kogoś, kto Cię pokocha taką jaką naprawdę jesteś. Na wozie i pod wozem. Cudną i szpetną. Zadbaną i w łachmanach. Z kimś takim warto zostać na całe życie ale szkoda że nikt taki nie istnieje..

Wyglądasz z profila, jak dupa goryla

Jakbym miał taki ryj jak Ty, to bym kanałami zapierdalał.

Kumpel wziął 5 zł i powiedział ze idzie na dziwki. nie było go u ciebie?

- Gdyby Szekspir Cię znał napisał by więcej tragedii.
- A gdyby znał Ciebie, napisał by sonet dla DZIWKI!

Te momenty które trudno wybaczyć, teraz przeszłość już nic nie znaczy

Wiesz kiedy docenisz, że straciłeś? kiedy budząc się rano z problemem nie będziesz mógł wykręcić mojego numeru, bo będziesz wiedział, że już nie odbiorę.

Z czasem wszystko się psuje, tylko to co prawdziwe, jest w stanie przetrwać wszystko.

Kiedyś ktoś mnie zapytał czy zrobiłam coś w życiu czego strasznie żałuję .Wtedy bez namysłu odpowiedziałam że nie .Teraz po głębszym zastanowieniu odpowiedziałabym że żałuję tego że zakochałam się w takim bezuczuciowym i chamskim debilu jak Ty.

Potrafisz korzystać z laptopa, i`poda i telefonu, Ale z głupiego serca już nie.

Nie chciała od niego nic prócz pierdolonej prawdy, On się zachowywał jakby to były żarty.

Sztuczne paznokcie, sztuczne cycki, sztuczne włosy, sztuczna mina... Dziewczyno, zastanawiałaś się czy przypadkiem nie jesteś Made in China?

mianownik: chłopak
dopełniacz: chłopaka
celownik: chłopakowi
biernik: chłopaka
narzędnik: (z) chłopakiem
miejscownik: (o) chłopaku
wołacz: o Ty jebany, pierdolony
skurwielu bez mózgu!

Tyle szmat na świecie a podłogi dalej brudne

Ty chcesz mnie zniszczyć kłamstwem. Ja Cię zniszczę szczerością.

Nikt mi nie będzie mówił kogo mam lubić i z kim się zadawać


Nie żałuje żadnej znajomości, bo nawet fałszywe mordy mnie czegoś nauczyły .




1 komentarz: