niedziela, 3 listopada 2013

Różne cz. 3 :)

Kiedy żegnasz przyjaciela, nie smuć się, ponieważ jego nieobecność pozwoli Ci dostrzec to , co najbardziej w nim kochasz .

Jestem dobrą dziewczyną, tylko ludzie mnie wkurwiają .

Chciałabym w końcu odnaleźć swoje miejsce na ziemi, mój cel życiowy... Znaleźć szczęście.

Żadna wielka miłość nie umiera do końca. Możemy strzelać do niej z pistoletu lub zamykać w najciemniejszych zakamarkach naszych serc, ale ona jest sprytniejsza - wie, jak przeżyć..

Codziennie idąc ulicą mijam te fałszywe twarze, które pomimo dwulicowości, którą znam już na pamięć to mają czelność uśmiechnąć się niby tak słodko i powiedzieć 'siema' albo 'hej'.

Bo prawda jest taka, że zwykli wrogowie nie są groźni. Zniszczyć mogą Cię tylko ci, którzy kiedyś byli twoimi przyjaciółmi - oni wiedzą o Tobie wszystko.

- wiesz co mnie wkurza u takich ludzi jak Ty? - no co? - wszystko kurwa.

Ej kurwa - weź ogarnij co to spontan. rusz dupę, żyj - nie planuj jutra! wykorzystaj te naście lat póki możesz. nie mów sobie 'tak nie wypada', bo może już nigdy nie będzie okazji by to powtórzyć

Zmiażdżę Ci system swoim uśmiechem, koleś .

Wyczerpał mi się pakiet dobrego wychowania kurwa .

Czasami zastanawiam się, co Bóg jarał stwarzając faceta.

Gdybym ja z moimi przyjaciółmi wylądowała w psychiatryku, to psychiatra musiałby iść do psychiatry.


Butelka coli, 3 paczki chipsów, czerwone L&D, tv i mam wyjebane.

Moją bajkę napisał psychopata. w dodatku chyba najebany.

Jestem suką , bo nie pozwalam sobą pomiatać?

Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.

Ty urodą zyskasz dużo znajomych . Ja charakterem zyskam prawdziwych przyjaciół .

Ej czemu ty zawsze piszesz "pierdziele" zamiast "pierdole"? -bo jestem kulturalny, kurwa.

A dziś zastanawia mnie jedno. Czy ta twoja cholerna duma czy nowa dziewczyna nie pozwala Ci powiedzieć mi jednego głupiego "siema"

Lubię niegrzecznych chłopców z dobrymi manierami.

Kiedyś byłam spokojna i miałam dobre oceny . Teraz jestem w gimnazjum.

Masz pustkę w twarzy i przeciąg w głowie, dziwko .

To wzruszające co powiedziałeś..Rozpłakałabym się ,ale tusz był za drogi..

- serce mi stanie przez ciebie w końcu!
- mi przy tobie staje.
- niby kiedy?!
- zawsze..ale nie powiedziałem, że serce.

Taki zajebisty a jak przyjdzie co do czego to frajer jak wszyscy .

Pięć minut pod prysznicem, z lodowatą wodą lecącą na moją twarz i ciało. kilka tabletek na uspokojenie. dwie mocne kawy, i napój energetyczny i jestem gotowa do życia - choćbyś mnie zgniatał, nie poddam się.

Dzieciństwo - to kiedy nie przejmujesz się cudza opinia. Masz to po prostu w dupie ; obrzuciłaś idiotkę piaskiem i tyle .

- walisz konia ?
- nie, nie bije zwierząt .

- gdzie te czasy jak bałaś się przeklinać ?
- poszły się jebać .

Po chuja nam miłość , jak jest wódka i dobry rap ?

Mogę być Twoją księżniczką ? malutką dziewczynką w za dużych butach i na prawdę szczęśliwych oczkach ? z rozmazaną szminką i noskiem w czekoladzie ? mogę ?

Jebie mnie to . wisi , dynda i powiewa na halnym .

- po czym poznać polaka ?
- po skarpetkach do sandałów .

- słuchaj tato .. no ten tego no bo wiesz ja no .. hm .. jak to powiedzieć .. eee .. piwo ci wypiłam

- dla mnie wygląd się nie liczy . ale patrz na to ciachooo !

Nie ma to jak ocenianie po plotach, pozorach i chuj wie czym tam jeszcze.

-Co masz w tej butelce?
-Eliksir szczęścia.
-A mówiąc po Polsku?
-Sok wiśniowy z wódką.

Czasem mam wrażenie , że mam na dupie napis 'kopcie mnie' , a życie zbyt często go widzi.

Nie jestem dziewczynką do której można napisać raz na tydzień, żeby nie mieć wyrzutów sumienia, że jest się chujem i się zapomniało.

Potrzebuję Cię 70 sekund na minutę , 100 minut na godzinę , 40 godzin na dobę , 500 dni w roku .

Mam taki nawyk - nigdy nie odpuszczę, nawet jak ryj krwawi i mają mnie na muszce.

Nie rób z siebie takiej damy, bo Ci chujowo idzie, jak nie widzisz się z chłopakiem, to nie kąpiesz się i tydzień.

Nie jesteś pierwszą dziewczyną, którą całowałem - szepnął. - Lecz przysięgam, będziesz ostatnią..

Oszukani, myślą, że są elitą - on jest zwykłym dupkiem, ona pospolita dziwką.

Chłopcy wysmarowani samoopalaczem,  Banelowa subkultura pod pieprzonym krawatem Nastoletnie kurwy wytapetowane, wycackane Wracające na czworaka z dyskoteki nad ranem

Wkurwiają mnie ludzie, którzy są starsi i uważają, że skoro jestem jeszcze młoda to nic o życiu nie wiem. A jak na te swoje nastoletnie lata, przeszłam w chuj za dużo.

-co byś zrobiła jakby Ci chłopak powiedział, ze Cie kocha?
-powiedziałabym, że mu współczuję

Czasami ktoś obcy ci bardziej pomoże niż najbliżsi..

-co taki przybity?
-dupa mnie oszukała
-co, usiadłeś na kibel i nic?

Wiesz tyle o miłości co krowa o matmie !

Odejdź stąd, mam alergię na dziwki.

Doceniamy gdy tracimy i sprzed oczu nam coś znika , dzisiejsza kartka , może być ostatnią z pamiętnika .

Powinnam w końcu oduczyć się nawyku tęsknienia za ludźmi, dla których nic nie znaczę.

Nie dopuszczam do siebie myśli, że mógłby mnie okłamać, chociaż gdy zapewnia, że to co mówi jest prawdą ciężko mi uwierzyć.

Jeśli mówisz za moimi plecami jesteś w dobrej pozycji by pocałować mnie w dupę.

Może nie jestem tym kimś, z kimś zostałbyś przez parę chwil, Ale muszę wyjść z mroku, by odzyskać swój spokój!

-Szczerze?
-Nie kurwa ! Okłam mnie patrząc mi w oczy!

Nie jestem alkoholikiem, po prostu mam dużo powodów do świętowania.

Nie spędziliśmy ze sobą zbyt wiele czasu, jednak tyle w zupełności wystarczyło mi do tego, by się do Ciebie przywiązać.

Rozpieprzony śmietnik uczuć.

To dziwne. z każdym chłopakiem potrafię rozmawiać na luzie, a kiedy mam otworzyć usta do ciebie nie umiem wydusić z siebie słów, a do tego serce zaczyna bić jak szalone.

- On się do mnie przyjebuje Mamo !
- mówi się dokucza.
- Mniejsza o to grunt , że się przypierdala

- za ile będziesz?
- za 20 min.
- ok, to my już pijemy.
- to poczekajcie, będę za 10.

Rap jak serce, Hip Hop to coś więcej.

Miała wszystko w dupie. bawiła się życiem, czując tą niezależność. czując, że wygrywa.

Może jestem egoistką, ale bardzo bym chciała żebyś cierpiał tak jak ja.

To wkurwienie, gdy pod kapslem od tymbarka miałam "serduszko" i pierwszą osobą o której pomyślałam byłeś Ty.

Małolata? jak Ci mało lata, to sobie rozhuśtaj


- ładne dziewczyny nie powinny palić.
- ładne dziewczyny nie palą bez powodu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz