wtorek, 5 listopada 2013

Różne cz. 6 ;)

Wszyscy jesteśmy bardzo dojrzali, dopóki ktoś nie przyniesie foli bąbelkowej.

Ej, mam problem. chyba kocham gościa, który ma mnie totalnie w dupie.
- napisz mi jego adres na kartce, ja pójdę poszukać dobrej siekiery.

-jesteś wredna
- dzięki ziom, staram się.

Taką lalką jak ty ja nigdy nie będę. Chcesz to chodź się bić chyba, ze boisz się o paznokcie.

Nie patrz na mnie kątem oka , bo skarbie zeza dostaniesz .

Barbie, mocna tylko anonimowo, ewentualnie przez gadu gadu, lecz na solo wyjść nie chciała, szkoda.

To w jej kieszeniach znajduję swoje ulubione gumy, choć ona ich nie lubi

Jeden wieczór a potrafił zrobić w mojej głowie taki chaos , że nie mogę sobie z nim poradzić.

Od dziwki odróżnia mnie to, że ja mam piersi i tyłek a ona dupę i cycki.

Ludzie żałują wykrzyczanych słów, ja żałuję tych niewypowiedzianych...

Ej chłopczyku chyba rodzice Cię nie nauczyli jak masz się zachowywać w stosunku do dziewczyn.

- matka wie, że ćpasz?
- bitch please, matka jest moim dilerem.

-Jesteś strasznie wulgarna.
 -Co Ty kurwa pierdolisz?


- jestem w ciąży.
- ooo super , pozdrów tatusia.
- masz pozdrowienia.
- taa ? od kogo ? ... kurwa.

Nie walcz z idiotą, po prostu stój i czekaj aż sam się upokorzy.

Najbardziej wkurwia mnie zachowanie osób, którzy widzą Cię tylko jak czegoś potrzebują..

Wieczne żarty, wygłupy i rozwiązywanie problemów innych. Wszystko, byle by tylko nie zwracać uwagi na to jak pierdoli mi się życie.

Nie chcę, żebyś mi mówił, że kochasz.
Nie chcę, żebyś chwalił się kolegom, jaką to masz cudowną dziewczynę.
Nie chcę, żebyś ustawiał sobie jakieś żywcem skopiowane z internetu opisy na gadu.
Chcę, żebyś to naprawdę czuł.

Prawdziwa miłość jest wtedy gdy staniesz przed Nim nago a On będzie Ci patrzył prosto w oczy.

Nie jestem typową laską, która kręci swoje włosy na wałki przed każdym wyjściem z domu i nie nakładam tonę pudru jak wychodzę do sklepu. Nie krzyczę na widok pięknych butów. Ale potrafię kochać bezgranicznie.

Nie zaczynaj miłości od dupy, bo gówno z tego wyjdzie.

Powinieneś mieć tak ze sto rodzajów uśmiechów. Dla każdej naiwnej po jednym.

40milionów serc bije tutaj , zimny kraj , zimne flow , zimna wóda .

- dzień dobry. poproszę żywca.
- a dowodzik jest ?
- wodę, debilu.

Gdyby śmiech trenował mięśnie brzucha już dawno miałabym kaloryfer

Najważniejsza zasada : nigdy się nie poddawać !

Synu, wpadłeś w złe towarzystwo .
 - Nie , to ja je założyłem .

a oddałbyś za nią życie ?  - ona jest moim życiem, więc ratowałbym własne .

Weź maleńka nie rób jazdy , bo jak ci przypierdole to ujrzysz gwiazdy

Ograniczam się do dobrego bitu w słuchawkach, jasno zielonych L&M'ów, truskawkowej czekolady, puszki  pepsi, starych sms'wó i zżółkniętych zdjęć od nadmiaru kapiących na nie łez. znów w głowie jedno imię,  odcień tęczówek, ton głosu, jedno bijące serce, gdzieś zdecydowanie za daleko.

Chcesz wojny suko? zobaczymy czy zmienisz zdanie jak ci czołgiem na ryj wjade.

` Żeby docenić wartość jednego roku, zapytaj studenta, który oblał końcowe egzaminy. Żeby docenić wartość miesiąca, spytaj matkę, której dziecko przyszło na świat za wcześnie. Żeby docenić wartość godziny, zapytaj zakochanych czekających na to, żeby się zobaczyć. Żeby docenić wartość minuty, zapytaj kogoś, kto przegapił autobus lub samolot. Żeby docenić wartość sekundy, zapytaj kogoś, kto przeżył wypadek. Żeby docenić wartość setnej sekundy, zapytaj sportowca, który na olimpiadzie zdobył srebrny medal. Czas na nikogo nie czeka. Łap każdy moment, który ci został, bo jest wartościowy. Dziel go ze szczególnym człowiekiem - będzie jeszcze więcej wart.

Cholernie lubię gdy nazywa mnie swoją .

Ile jeszcze będę musiała udawać, że jesteś dla mnie tylko kolegą ? Ile razy jeszcze mam grać obojętną na każdy Twój sms ? Dlaczego , gdy zabraniasz mi przeklinać, pić czy też palić mam do tego wstręt i nawet mnie do tego nie ciągnie ? Ile jeszcze przy Tobie będę tak skrępowana , że będę mówiła głupoty ? Pokochaj mnie i pozwól rozwijać się temu co w nas jest .

Znasz to? wciskasz w uszy słuchawki. klikasz 'play'. pogłaśniasz na maksa i słyszysz już tylko tą muzykę. tą, która kochasz.

Wiesz kim jest przyjaciel ? kimś kto potrafi wytrzymać z Tobą 24 godziny, a mimo to jest mu mało. ktoś kto wie o Tobie wszystko, a mimo to siedzi obok i Cię kocha. ktoś, kto jak zobaczy Cię z płaczem pierwsze słowa jakie powie to: "którego mam zjechać ?" ktoś, kto o 3 rano odbierze telefon i będzie słuchać jak przeklinasz cały świat i Ci przytakiwać. to ktoś, dzięki komu się żyje.

Wspólne jedzenie orzeszków, tańczenie do rapu, oglądanie komedii, śmianie się ze wszystkiego, śpiewanie bez znajomości tekstu, jazda na jednym rowerze, zabawa w fryzjera, dzielenie się czekoladą.

- dlaczego wchodzisz do szafy ?
- mam dość tego pieprzonego życia ! spadam do lepszego świata , tam znajdę ukojenie . i nie czekaj z obiadem
- ale do szafy ?!
- do Narnii głupia.

Ty jesteś moją przyjaciółką. jeśli ktoś złamie Ci serce, to ja zepsuję jego twarz.

Odczasu do czasu powinniśmy dostać w mordę. Tak profilaktycznie, aby nie narzekać kiedy jest w miarę dobrze

Bądźmy egoistami, bluzgajmy ile wlezie, pijmy, palmy, róbmy melanż każdej nocy. Ale nie zapominajmy o przyjaźni i miłości.

Ważne, aby mieć kogoś takiego, kto cię kopnie w odpowiednim momencie w dupę, wyzwie cię, siądzie na psychikę. On to robi dla tego, żebyś sobie życia nie zmarnował i żebyś się otrząsnął. Ten ktoś nazywa się przyjaciel.

Choć muzyka nie jest wszystkim to bez muzyki wszystko byłoby niczym.

Są tacy ludzie, którzy doprowadzają mnie do kurwicy samym swoim byciem. Co dopiero zachowaniem

A co ich uwielbiam? za to, że gdy przychodzę do szkoły w fatalnym nastroju.. nie mija jedna lekcja a ja już płaczę ze śmiechu. za to, że pozwalają mi zapomnieć przy swoim towarzystwie. za to, że zawsze są i będą.

Jeśli obrobili Ci dupę za plecami, to wyobraź sobie jaki wzbudzasz strach, że nie powiedzieli Ci tego prosto w oczy.

Możesz mieć wszystko. urodę, świetną pracę, wspaniałą rodzinę, wille z basenem, wakacje na Hawajach, stały karnet do solarium ale i tak będziesz nieszczęśliwy. czemu? bo w Twoim idealnie poukładanym świecie zabraknie tych, którzy są Ci najbardziej potrzebni , a których z własnej winy mieć nie będziesz - przyjaciół. `

Przepraszam, ale nie słucham opinii ludzi, którzy mieli w ustach więcej chujów niż ja frytek.

- Kogo kochasz?
- Takiego debila, który mnie nie zauważa.
- Nie zauważa? Więc kim jest ten dureń?
- Spójrz w lustro, to sobie odpowiesz.

Pierdolę to wszystko . Jestem bezczelną , pyskatą , nieogarniętą gówniarą !


Koleżanko ,różnica między nami polega na tym , że ja lubię kolegów swojego brata , a Ty kolegów swojego taty.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz