niedziela, 15 września 2013

Różne cz.2 ;)

Wypierdalaj kotku , whiskas się skończył !


`'jestem zajebista!' krzyczała stojąc na środku autostrady, popijając piwem i śmiejąc się w głos w ogóle nie myśląc o niczym !


Ja w wieku 13 lat traciłam mleczne zęby, a nie dziewictwo, dziewczynko.


Dlaczego jestem hot? bo nigdy nie poddałabym się ocenie kolesiowi który nie umie się ubrać,lasce która zamiast śpiewać beczy jak koza i chłopczykowi ,który myśli że jest rockmenem


- Kurwa , ale ty śliczny. - Co? :O - Cholera , powiedziałam to na głos ?


szkoła? to tutaj poznaję prawdziwych przyjaciół. To tutaj jem jedną bułkę na spółkę z dziewczynami. to tutaj wypiję półlitrową pepsi na jednej z przerw i zapije to kubusiem. to tutaj rodzą się pierwsze plotki, kłótnie, problemy. szkoła - narzekasz ale bez niej by nie było tego wszystkiego.




- Mikołaj, co będziesz dzisiaj robił ? - Dzisiaj będę się bawił z psem . - A Ty, Kasiu ? - A ja proszę Pani .. będę miała wyjebane ! - Kasiu nie zapomniałaś .. - Właśnie . - po całości wyjebane proszę Pani .


Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem, toż to nie piwo ...


2 słowa 9 liter ? 'pieprz się' lub ewentualnie 'kocham cię' . do wyboru do koloru , nie ?

Są ludzie , młotki , parapety i szczotki .
W dupie mam puste idiotki I żeby było jasne !
Nie obchodzi mnie to czy mnie lubisz !
Nie podążaj za mną , bo się zgubisz : d
Nie udaję nikogo . .

- dzwonek jest dla nauczyciela !
- to sobie go kurwa weź do domu


- witaj księżniczko . Co jest ?
- wyjebali mnie z własnej bajki .


- przepraszam, Pani wolna?
- zarezerwowana. chociaż on o tym nie wie.
- ah, czyli wolno!
- nie wolno!

`- Co mam zrobić żebyś mi wybaczyła?
- Kup mi jacht.
- Ee ee... ale ... po co Ci jacht?
- No jak mnie wkurzysz to sobie popłynę.


- Jesteś szczęśliwa! - krzyknęło złudzenie..
- Nie okłamuj jej... - szepnęło życie ...


Uwielbiam lato, gdy słońce świeci i grają w piłkę opaleni bruneci!









2 komentarze:

  1. Te cytaty są na prawdę świetne! Dodaję się do obserwatorów i byłoby mi bardzo miło, gdybym mogła użyć pierwszego cytatu jako tytuł nowego rozdziału u mnie. :)

    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podobają ;) Oczywiście, że możesz. Na przyszłość nie pytajcie się czy możecie brać opisy , ewentualnie można napisać w komentarzu że cytat został wzięty ;D

      Usuń