niedziela, 22 września 2013

Chamskie :D

strasznie mi przykro, że nie możesz mi dorównać.

Nikt na tym świecie nie ma takiego seksownego głosu jak ja , gdy mówię "spierdalaj"

Twierdzisz, że to co mówię jest chamskie? Ciesz się, że nie słyszysz tego co myślę.

Jeśli wbije mu widelec w oko, to będę miała kłopoty?

“jestem tak kurewsko szczęśliwa, że mogłabym wysrać tęczę. ”

Przez ciebie mam zajebiście wielką ochotę przeklinać. Ty podobno nie lubisz wulgarnych dziewczyn. I kurwa dobrze, nie lub sobie. Ja też cię nie lubię.Przez ciebie mam zajebiście wielką ochotę przeklinać. Ty podobno nie lubisz wulgarnych dziewczyn. I kurwa dobrze, nie lub sobie. Ja też cię nie lubię.


poczekam aż zatęsknisz wtedy powiem ci spierdalaj!

Doszłam do wniosku że miłość to jest taki mały skurwysynek który w końcu dorwie wszystkich , bez wyjątków

nie pierdol mi tu o pięknych oczach, gdy patrzysz na dupę.

Metoda ''chuj mnie to obchodzi '' najlepsza,aby przetrwać na tym świecie.

Rodzice pewnie chcieli Ci dać na imię "Skurwiel" .. Tylko ksiądz nie pozwolił. Prawda?

bo mnie już wkurza że zamiast mi śpiewać serenadę z różą w dupie, on myśli że powie że tęskni, a ja go kurwa o rękę poproszę.

A kiedyś będę tak odważna, że na ulicy będę pytać dresów, czy chcą wpierdol..

Nigdy nie rób dziwki z kobiety którą kiedyś kochałeś.

- też uważasz, że słowo 'nara' to takie grzeczne 'weź się odpierdol'?- tak.- no to nara

uderzyłabym Cię - ale moja ręka nie przeżyłaby strącenia tylu ton pudru z Twojej 'ponoć twarzy'.

- masz cycki ?- noo ..- pewna jesteś ?- no tak !- to czemu ich nie nosisz ?`

przepraszam że pytam, ale czy mogłabym pożyczyć skarpetki te które masz w staniku ?

- chuj ci w dupę szmato. -chyba ty wiesz najlepiej jak to jest

ogarnij to suko , bo dba się o szacunek , przyjaźń , a nie o popularność i trochę dymu ze szluga

-weź mi opowiedz o tym wypadku? -o jakim wypadku?-no myślę że nie od urodzenia masz taka mordę

wpisałam w google 'tapety' a wyświetliłaś się Ty.

A wyciągnij ręce po to co moje, a przysięgam ze ci je upierdole.

nigdy nie będę taką laleczką jak ty skarbie, nie będe kozaczyć przez gg. chcesz to chodź się bić, chyba, że boisz się o paznokcie.

mówisz "szmata", myślisz "chcę być taka".

nie szanuję dziewczyn, które przypierdalają się do zajętych chłopaków.

a życząc Ci miłości i znalezienia drugiej połówki miałam na myśli kobietę a nie tleniony plastik.




1 komentarz: