niedziela, 1 września 2013

Mogłabym wywrócić cały świat do góry nogami w zamian za te dwa słowa od Ciebie.

- nie lubię, kiedy jesteś wyższy ode mnie.
 - zrozum są zalety.
 - jakie?
 - kiedy Cię przytulam możesz słuchać mojego serca, które bije tylko dla Ciebie.


upadłeś tak nisko , że nawet podłoga jest wyżej .


uwielbiam słowo ' kurwa ' wypowiedziane z radości .


Nie żebym Cię lubiła ale daję Ci wybór. Wypierdalaj drzwiami albo oknem.


chłopcy kochają ciało , mężczyźni wielbią charakter .


1 słowo , 10 liter , 1000 znaczeń - spierdalaj .


- zostańmy przyjaciółmi.
- serio?
- nie, wypierdalaj.


- Dlaczego wszyscy od razu cię lubią?
- Bo mnie nie znają?


Jeśli pokocham Cię jak rap, będziesz najszczęśliwszym typem na świecie.


- Ty, słyszałeś? Kevin sam w domu...
- sam w domu? no to melanż.


- Ci twoi koledzy strasznie przeklinają.
- a chuj im w dupę.


Jestem dziewczynką, która pije dużo tymbarków, nie nosi miniówek odkrywających pół tyłka, nie kręci dupą na prawo i lewo, ogląda Fineasza i Ferba i przede wszystkim dużo się uśmiecha.


Jak mi mówią "musisz", ja im mówie "niekoniecznie".


Nie byłeś w moim typie, dopóki przez przypadek nie spojrzałeś w moje oczy.


Życie składa się z mówienia DZIEŃ DOBRY ludziom, których nie lubimy i DOWIDZENIA ludziom, na których nam zależy.


on- wiesz śniło mi się że uratowałaś mi życie
ona- w jaki sposób?
on- żmija ugryzła mnie w ch*ja a ty wyssałaś mi jad


Słońce, chyba coś CI się pomyliło, nie gramy w amerykańskim filmie, a ja nie jestem "najlepszą" laską w szkolę o którą możesz się zakładać z kolegami w jakim czasie ja wyrwiesz


-Kocham Cię. - Ale.. - Nie, nic nie piłem.


bo z przyjaciółmi to nawet na matmie jest wesoło


najszybciej dowiesz się, że Ci na kimś zależy, gdy odstawisz na jakiś czas spotkania, rozmowy z tą właśnie osobą. jeśli zatęsknisz, zrozumiesz, że zależy Ci na tym drugim człowieku..

2 komentarze:

  1. Będę zaglądała częściej i mam nadzieję, że dam radę użyć kilku cytatów w swoim opowiadaniu :)
    Dziękuję za wsparcie i komentarze ♥
    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mi bardzo miło ;)
      Nie ma za co ;) Komentuje bo zajebiście piszesz <3

      Usuń