poniedziałek, 23 września 2013

Chamskie cz. 2 ;)

dziewczynko, jesteś tak pusta, że rozmawiając z tobą czuję, że spada mi IQ.

kochanie, mam prośbę. przekaż swojej lasce, że jak jeszcze raz zareaguje śmiechem na mój widok, to jej tak wyjebie, że pomyli wakacje z feriami zimowymi.i się skończy, NARODOWY DZIEŃ OCHRONY KUREWSTWA.

nie zamierzam wjebać na twarz pół tony pudru i kilograma malinowego błyszczyku, założyć bluzki, w której będzie mi

widać cycki i pozować do zdjęć z miną kaczki. nigdy nie będę dziwką takiego wymiaru, no wybaczcie.

co chcesz mi udowodnić swoimi dennymi tekstami ? że IQ może być ujemne ?

2 kilo pudru, 3 litry tuszu na twarzy, a Ty się dziwisz, że dużo ważysz.



mam więcej uroku w swoim jednym trampku niż Ty w swoich wszystkich tipsach.

niektóre dziewczyny są jak paczka leys'ów, do połowy puste.

wiesz co kojarzy mi się z Tobą ? setki pocałunków, miliony wspomnień, litry łez. i ona. ta głupia szmata, którą zabiję.

Powiedz że pragniesz mnie mieć...
-Och, tak pragnę Cię mieć… W dużej odległości od siebie.

Czego nie rozumiesz w zdaniu zamknij mordę ?

Wasze życie jest nudne, że gadacie o moim?

Mózg ma każdy, ale z rozumem to już cięższa sprawa.

Ładny tyłek nie ustawi cię w życiu, przydałaby się jeszcze osobowość .

A wiesz co to jest technologia środkowego palca , czy mam ci zaprezentować ?

wszystko jest możliwie jeśli tylko nie brak ci tupetu.

1 komentarz: