niedziela, 15 września 2013

O miłości ;)

Pochyliła głowę i przycisnęła usta do jego ucha. – Mój – szepnęła. – To jedno krótkie słowo wstrząsnęło nim aż do głębi duszy. Sięgnął po jej dłonie, odwrócił je wnętrzem do góry i na każdej z nich złożył pocałunek. – Moja – odszepnął..


Chce słyszeć la la love you, mów mi la la love you, mów mi la la love you


Uzależnienie od miłości przebije nawet alkochol , nikotyne , narkotyki , komputer , internet , telefon i inne uzależnienia. Teraz 86 % młodzieży chodzi jak naćpana od miłości .


romantyczna kolacja i milion róż – to nie dla mnie. Wystarczy mi ławka w parku , Twoja obecność i poczucie , że coś dla Ciebie znaczę.


Było około 22, weszłam na gadu aby sprawdzić czy jesteś. Byłeś, jak zawsze na mnie czekałeś, jednak tym razem pisałeś ze mną jakoś dziwnie. Zapytałam – coś się stało kochanie?– nic, ale strasznie za tobą tęsknie – odpisałeś. – skarbie, ale widzieliśmy się kilka godzin temu. – wiem, że chcę znowu cię zobaczyć.Spotkajmy się za 10 minut na stacji. – napisałeś. Zdziwiło mnie to,ponieważ odkąd byłam z Tobą nigdy nie chciałeś się spotkać o tej porze,ale zgodziłam się, chociaż na dworze było -15 stopni. Ubrałam się szybko i pędziłam na stację. Gdy dochodziłam, ty już tam byłeś, chociaż miałeś dłuższą drogę niż ja. Podeszłam do Ciebie. – no już jestem skarbie. – powiedziałam. – przepraszam, że wyciągnąłem cię na taki mróz o tej porze, ale musiałem cię zobaczyć i znowu poczuć zapach twoich perfum. – powiedziałeś i mocno mnie przytuliłeś..




‚… na końcu opowieści przyniósł stary aparat, trzymając głowę w słoju, włączył samowyzwalacz. Zakochana para, której nikt nie widział więcej. Został tylko napis ‚Love forever’ pod ich zdjęciem.’


Teoretycznie jesteś dupkiem, ale praktycznie … całym moim światem


Podeszła do niego wyglądając zajebiście jak jeszcze nigdy. Usiadła mu na kolanach, przejechała ręką po policzku, czule spojrzała mu w oczy i powiedziała: WYPIERDALAJ.!


- ej, siostra co to znaczy miłość ?- ehh, mały miłośc to takie główno które daje nam dużo szczęścia a potem niszczy nas i doprowadza do rozpadu. - wiesz co. nie rozumiem tej całej miłośći. - kurde to słuchaj, z miłoscia to jest tak, jak z zabawką kupujesz nową , jesteś szczęśliwy, a gdy się rozpierdoli to płaczesz bo była twoją ulubioną i nie możesz pogodzić się z tą stratą. - kurde wiedziałem że coś czułem do tego traktorka.


Mój wzrok zatrzymuje się na poziomie Twojego rozporka ; ) Nigdy nie mówiłam , że jestem grzeczna


- Kocham cię tak bardzo, że mogłabym wziąć ślub z Tobą nawet jutro, w jeansach.
- Jutro odpada.
- czemu?
-Jeansy mam w praniu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz