niedziela, 29 grudnia 2013

LIEBSTER AWARD ;)



„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


Nie spodziewałam się tego ;) Jestem prze szczęśliwa ^^ Nie sądziłam, że komuś się spodoba mój blog, a co dopiero, że zostane nominowana do Liebster Award <3

Zostałam nominowana przez http://imagine-one-direction-infection.blogspot.com/ Za co jej bardzo dziękuję ;* 



To teraz odpowiedzi: 
1.Kiedy pomyślałaś o założeniu bloga?
                Jakieś dwa dni przed jego założeniem ;0
2.Lubisz pisać?
                Nawet, ale wolę dodawać opisy <3
3.Kto jest twoim idolem?
                Wiele osób ;)
4.Dlaczego on/ona? ^
                Z różnych względów ;P
5.Co lubisz w ludziach?
                Szczerość ;)
6.Ile prowadzisz blogów?
                Mam 2 a czynnie prowadzę jeden, czyli ten ;D
7.Ulubione piosenki?
                Wiele lubię, a ulubionej nie mam ;)
8.Wiek?
                14 <3
9.Ulubiony kolor?
                Fioletowy ;D
10.Co lubisz robić?
                Słuchać muzyki, czytać książki, spotykać się ze znajomymi, czytać blogi...
11.Co myślisz o przedmiocie szkolnym jakim jest historia?
                Lubie ale nie uwielbiam ;)

Nominuję:

Gdybym mogła, to nominowałabym wszystkich, niestety mogłam tylko 11 osób. Starałam się wybierać blogi na których często dodawane są rozdziały i są naprawde dobre, a mają mało obserwatorów lub wejść ;)

No to teraz czas na pytanbloga saia : 
1.Jak długo prowadzisz bloga ? 
2.Lubisz pisać ?
3.Prowadzisz jeszcze jakiegoś bloga ? 
4.Jakie masz hobby  ?
5.Masz jakieś zwierze ?
6.Ile masz lat ? 
7.Prowadzisz bloga sama czy z kimś ?
8.Który raz jesteś nominowana do Liebster Award ?
9.Jaki dzień tygodnia lubisz najbardziej  ?
10.Jaki przedmiot w szkole jest twoim ulubionym ? 
11.Cieszysz się, że zostałaś nominowana do Liebster Award  ?

3 komentarze:

  1. Zasłużona. :) Gratuluję i życzę kolejnych! :D

    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji :) I dziękuję za nominowanie mojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominuję cię/was do Libsten Award. Więcej tu: youaremydefinitionofhappinesss.blogspot.com
    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń