piątek, 27 grudnia 2013

Rocznicowa notka z opisami ;3

O miłości

Kocham Cię, kumasz, czaisz, łapiesz, nadążasz ?

Nie, nie kocham cię. Ja kocham muzykę, wódkę i papierosy, a ty spierdalaj.

To uczucie kiedy chcesz przytulić kogoś niesamowicie sexownego i uderzasz głową w lustro

Moje marzenie ? weź mnie za rękę , zaprowadź mnie do hipermarketu , oprzyj o półkę z chipsami i zacznij całować bez opamiętania

Na początku zawsze jest pięknie, rzyganie tęczą i te sprawy.

Wolałabym się zaćpać niż na nowo budować z Tobą wspólną przyszłość.

Taki ze mnie dziwny przypadek, że jak komuś na mnie zależy to mam to w dupie. A jak już się nie stara to zaczyna mi zależeć.

W jednym momencie mam ochotę napisać do Ciebie, powiedzieć co czuję i jak bardzo za Tobą tęsknie. Ale po chwili, gdy przypomnę sobie, ile razy przez Ciebie płakałam, dochodzę do wniosku, że nie warto.

Chciałbyś mnie mieć Ale nie chciałbyś mnie, czujesz?

To była największa miłość mojego życia. On mógł nawet powiedzieć, że przyjdzie w nocy i mnie zabije, a ja zostawiłabym otwarte na oścież drzwi.

Nie zaczynaj miłości od dupy, bo gówno z tego wyjdzie.

Jeśli cię zdradził kochanie, to pamiętaj, że młodzi chłopcy wyruchaliby węża, jeśli tylko nosiłby makijaż, nie możesz brać tego do siebie.

 Mówił że by za nią umarł, kurwa nigdy nie widziałem, żeby ktoś się tak rozumiał.



Nie jestem idealna, często pije, palę, łatwo się wkurwiam, ale mogę dać Ci to, czego nikt inny Ci nie da.

Chamskie

Wyjdź, wkurwia mnie twoja twarz.

Boże weź kurwa zamknij tą swoją mordę

Jedziesz mnie - spoko. wjeżdzasz na mnie przy każdej możliwej okazji - spoko. napierdalasz na mnie, że jestem suką, dziwką, kurwą - też spoko. tylko miej odwagę i powiedz mi to w oczy, a nie wtedy gdy jestem odwrócona plecami.

Najważniejsze jest podejście, a dzisiaj mam złe - więc się pierdolcie

-To wzruszajace co powiedziales..Rozplakalabym sie ,ale tusz byl za drogi..

Fajnie, że masz ładne ciuchy. Szkoda, że z ryjem Ci nie wyszło.

-mamo, dlaczego ty i tata jesteście biali a ja jestem czarny?
- syneczku, to była taka impreza, że ciesz się że nie szczekasz.

Szczerze? wkurwiają mnie laski w tych czasach

Dla ciebie sarkazm jest tak zrozumiały jak dla mnie fizyka. Wniosek?
moje iq tak czy siak rozpierdala twój ponoć "iloraz inteligencji"

Wkurzają mnie cwaniary, które nasyłają na osoby swoich kumpli lub
 kumpele, bo same nie umieją nic załatwić.tak nie wygrasz, Słonko.


Motywujące 

W świecie chamstwa , kłamstwa , ułudy , plastiku , interesowności , debilizmu i bezmyślności ciągle wierzę , że pozostanę  sobą , że się nie stoczę

Nie patrz na innych, bo to nie oni decydują o twoim życiu.

Gdyby śmiech trenował mięśnie brzucha już dawno miałabym kaloryfer

Najważniejsza zasada : nigdy się nie poddawać !

Ogarnij swój pierdolnik , bo stracisz tych, którzy są dla Ciebie na prawdę ważni.

Nigdy nie pokazuj ludziom , że cokolwiek Cię dotknęło będą cię tym klepać jak dupe sashy grey

Chyba każda dziewczyna ma taki moment, gdy chciałaby być taką zimną suką, bez uczuć, ale zwyczajnie nie potrafi, bo ma kurwa za dobre serce.


___________________________________________________
Sieemka ;) Jak sama nazwa wskazuje jest to notka rocznicowa ^^
Dzisiaj mija ROK odkąd założyłam tego bloga ;3 Jestem strasznie szczęśliwa, ponieważ ktoś go jednak czyta i widzę, że chyba moja praca nie idzie jednak na marne <3

Oto statystyka z całego roku:



Liczba wyświetleń w ostatnim miesiącu - 384

Łączna liczba wyświetleń - 2 067

Liczba wyświetleń według kraju :
Polska- 1308
Stany Zjednoczone-111
Ukraina-67
Rosja-60
Niemcy-36
Wielka Brytania-15
Francja-4
Holandia-4
Malezja-3
Serbia-2

Liczba postów- 69^^
Liczba komentarzy-34

Obserwatorzy- 5
W tym miejscu chciałabym podziękować, że przyznały się, że czytają mojego bloga osobom takim jak:
Magdzia Rida
Inginia
Dziękuję Wam ;**

I to by chyba było na tyle, mam nadzieje, że liczba wyświetleń, obserwatorów i komentarzy nadal będzie rosła ^^

Kocham Was i pozdrawiam 
koolorowa xx



8 komentarzy:

  1. Nie ma za co <3 To dla mnie czysta przyjemność :)
    RiDa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohohohoo... Jak to szybko minęło... *.*
    Świetne opisy! ♥ Życzę kolejnej rocznicy. :)

    xx. Niarry

    OdpowiedzUsuń
  3. *Oklaski z piekła* Zostałaś nominowana do Liebster Award!
    Szczegóły u mnie! http://imagine-one-direction-infection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. [SPAM]
    Zapraszam na mojego bloga: http://wish-youu-were-here.blogspot.com/
    Wprawdzie dopiero co zaczynam i bardzo zależy mi na każdym komentarzu. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. Byłoby bardzo miło gdybyś na niego weszła i zostawiła po sobie jakiś ślad.
    Zwiastun: http://www.youtube.com/watch?v=QNzWDwXMCUw&feature=youtu.be
    http://wish-youu-were-here.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeejjj.... Słuchaj, skąd ty bierzesz te teksty??
    I pytanie dnia: Czy mogę je udostępniać na swoich blogach?
    Jezeli tak to Super <3
    Jeżeli nie to spoko :)

    Pozdrawiam
    Marzena/Piernicek :* (Jak kto woli)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi ;)
      Oczywiście, że możesz ;) a jakbyś jeszcze wspomniała na blogu skąd je masz to już w ogóle byłabym szczęśliwa ;D

      koolorowa xx

      Usuń
    2. Oczywiście, przecież to jest naturalne c'nie?

      Usuń
    3. Niby tak , ale nie każdy chyba tak uważa ;P

      Usuń