wtorek, 7 stycznia 2014

Libsten Awards #2

Sieemka Wszystkim <3 
Nie spodziewałam się, ale dostałam kolejną nominację do Liebsten Awards ^^

Nominacja pochodzi od TEGO bloga ;3

W poprzednim poście pisałam na czym polega konkurs więc nie będę się powtarzać :P 

To teraz odpowiedzi : 
1. Masz w pokoju jakieś plakaty? Jeśli tak, to jakie?
    Nie mam. Kiedyś miałam :P
2. Masz swojego faworyta wśród blogów?
    Nie mam faworyta, jest wiele blogów, które uwielbiam czytać ;)
3. Od kiedy piszesz blogi?
    Od około 2 lat :D
4. Zapisujesz gdzieś swoje pomysły?
    Na komputerze
5. Twój kolor włosów?
    Brązowe ^^
6. Kolor oczu?
    Szaro zielone ;)
7. Liczba członków rodziny?
    Mieszkających w moim rodzinnym domu 4, a tak ogólnie to mam dużą rodzinę :D
8. Masz rodzeństwo?
    Niestety nie :(
9. Co sądzisz o szpitalach?
    Nie przepadam za nimi
10. Jak traktujesz ludzi homoseksualnych?
      Jestem tolerancyjna ;)
11. Masz jakieś fobie?
      Chyba nie ;P

Nie mam zbytnio czasu aby znowu nominować 11 osób i pisać pytania, więc nominowani zostają Ci sami co w poprzednim poście ;3 Także jeśli chcecie wiedzieć kto jest nominowany zapraszam do posta pod spodem ;* 

Pozdrawiam i postaram się koło weekendu dodać jakiś nowy post ale nic nie obiecuję <3

1 komentarz: