sobota, 1 listopada 2014

Prawdziwe...

CZYTASZ=KOMENTUJESZ!



Z ciekawością słucham kłamstw, kiedy znam prawdę.

Jeśli on leci za suką to ściągnij mu kaganiec, odepnij smycz i puść wolno, niech ucieka. Tylko później niech nie wyje pod drzwiami.

Świat cierpi na brak mężczyzn, zwłaszcza tych, którzy są cokolwiek warci.

Kiedy patrzę na swojego byłego zastanawiam się czy oby przez przypadek cały związek nie byłam po prostu najebana…

Wielu ludzi twierdzi, że jestem wredna, sarkastyczna, chamska i pyskata, tylko dlatego, że mówię co myślę. A ja jestem tylko sobą, wartościową osobą, a nie marionetką uszytą z ludzkich upodobań.


Ty możesz mieć o mnie swoje zdanie, ja mam prawo mieć je w dupie.

Na widok niektórych osób odzywa się we mnie instynkt zabójcy.

Nie, nie jesteśmy pokłócone. Po prostu nie lubię suki.

-Dlaczego nazwałaś swojego psa ‘łajdak’ ?
-Bo to duża przyjemność, ile razy  wołam go na ulicy, zawsze ogląda się za siebie kilku mężczyzn.

Dziewczyna, która może mieć każdego, zazwyczaj nie ma nikogo…

 Od pierwszej chwili, gdy Cię poznałam  wiedziałam, że chcę spędzić resztę życia unikając ciebie.

Pierdolić Wszystko. Jedyny sposób na zachowanie zdrowia psychicznego.

Żyj tym co jest, a nie tym co było…

Ilekroć mężczyzna patrzy na kobietę, szatan zakłada mu różowe okulary…

To uczucie kiedy mówisz ‘spoko, fajnie’ ,  a myślisz ‘jeb się na ryj’.


Ludzie za których oddałbyś wszystko, prędzej czy później spierdolą Ci życie…

Nie oszukujmy się, niektórzy ludzie są po prostu kretynami…

Fałszywe szmaty pozdrawiam środkowym palcem !...

Mózg to zajebista sprawa, powinien go mieć każdy facet…

Główną rolę odgrywa dziś skurwysyństwo.

Tak kurwa, tęsknie, przeliterować ?          

Mała, wredna, bezczelna, ale jakże zadowolona z siebie !

Wyjebane na ‘’przyjaciół’’, którzy za plecami napierdalają, a patrząc prosto w oczy mówią jak bardzo kochają…

Nie żałuję palenia za sobą mostów. Żałuję, że niektórzy ludzie nie stali na tych mostach jak je paliłam..

Obiecuję Ci, że przyjdzie taki czas gdzie Tobie będzie zależeć, a ja będę miała to w dupie…


Nie ogarniam tego fałszu na twarzach wielu ludzi. To prawda, że czas zmienia wszystko i wszystkich. Tylko zastanawiam się czemu na gorsze.

Uważaj komu ufasz, nie wszyscy są tego warci…

Niektórzy mogą uważać, że stałam się chamska… Ale ja po prostu nie dam sobą więcej pomiatać!

Naucz się mieć w dupie to, co mówią o Tobie inni.

Trzeba było od razu być zimną suką, a nie bawić się w jakieś tam zakochania.

Złośliwość- hobby ludzi inteligentnych…

Chyba za Tobą tęsknię, chyba Cię kocham, chyba mnie kurwa pojebało.

Czekam tylko na tą chwilę, kiedy będę rozmawiała z Kolegą,  a ty podejdziesz, obejmiesz mnie w talii i powiesz ‘Ona jest moja.’

Może i jestem bezczelna, ale to właśnie jestem ja.

-Bolało jak spadłaś z nieba ?
-Nie, zmęczyłam się jak wychodziłam z piekła.


Pozdrawiam wszystkich, którzy obrabiają mi dupę za plecami. Strasznie mi z tego powodu wszystko jedno.

Nie jestem idealną osobą, popełniam dużo błędów, ale uwielbiam tych ludzi, którzy nadal są przy mnie mimo, że wiedzą jaka naprawdę jestem.

Pierdolić głupoty za plecami każdy umie, ale żeby mijając się na ulicy spojrzeć w oczy w już w chuj ciężko…

Mam płakać i błagać żebyś mnie kochał? No śmieszne, Spierdalaj.

Jakby chciał to by się odezwał. Proste ? Proste.

Nie mam zamiaru z Tobą rywalizować, bo rozpierdalam Cię na starcie.

" Tak, będę wredną suką. Będę uśmiechać się drwiąco, rzucać pełne pewności siebie spojrze­nia, będę błyskać inteligencją i mówić wszystkim w oczy to, co o nich myślę. Nie będę się przej­mować ich opinią, gdyż wystarczy mi, że wiem czego mogę się sama po sobie spodziewać. Będę zdobywała, rozkochiwała w sobie a później porzucała, ot tak, dla frajdy. Zazdros­nym ludziom będę puszczała oczko i wyśmiewała się z ich zdziwionych min... "

Suką to jestem ja. Ty zwykłą menda jesteś.

Wredna ? A może po prostu nie taka łatwa jak inne.

Ja nie jestem chamska, po prostu nie lubię być sztucznie miła.


Moje plecy to nie poczta głosowa, jeśli masz mi coś do powiedzenia to powiedz mi to w twarz.

Z czasem zrozumiesz, że są ludzie, którzy będą z tobą, ponieważ jesteś taki jaki jesteś, a także są ludzie, którzy odwrócą się od ciebie, ponieważ nie zechcesz być taki, jak oni..

Kobiety lubią jasne sytuacje. Jeżeli nie powiesz jej, że ją kochasz, zrobi to ktoś inny.

Jeżeli masz być tylko na chwilę, lepiej żeby nie było cię wcale.

Kiedyś zaskoczę Cię tym, że przypierdolę Ci w ryj za to wszystko co mi zrobiłeś.

Za często mówimy to, czego nie chcemy powiedzieć…
Za często myślimy o tym, o czym nie chcemy myśleć…

Tęsknota jest najdokładniejszym sposobem pomiaru siły miłości.

Są takie perfumy, którymi pachnie tylko ta jedna osoba i nigdy nie zapomnisz tego zapachu…

Chcesz, tęsknisz, myślisz i równocześnie nie chcesz, boisz się i żałujesz…

Jedyna rzecz, której nie można zbudować na nowo: ‘’Zaufanie”

Nie przyzwyczajaj się. Prędzej czy później i tak wszystko chuj strzeli.


Szacunek? Dam Ci go tyle ile dostałam od Ciebie…


koolorowa xx

1 komentarz: