środa, 28 grudnia 2016

Z piosenek :D

Czytasz=Komentujesz! 


' A jak przyjaciół policzysz a palcach jednej ręki, to już dużo w tych czasach..' ~ Molesta

'Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać,
każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać.' ~ Młody M


'I chuj mnie obchodzi jakie masz do mnie podejście.
Chcesz wiedzieć? Powoli zapominam, że jesteś.' ~ Kawu


'Każdy z nas jest własnym guru.
Sami przysparzamy sobie masę bólu' ~ Zeus




' Musisz tu zostać, żeby zrozumieć,
Bo tutaj żyć po prostu trzeba umieć.' ~ Chada i Pih


'Bo potrzebuje Ciebie, jak żadnej innej rzeczy
Skłamałbym, mówiąc że chce się z Ciebie wyleczyć' ~ Edzio


' Mówił, że by za nią umarł..
Kurwa.. nigdy nie widziałem, żeby ktoś się tak rozumiał..' ~ Bonson/Matek


' Czasem granice ktoś przekracza, a w życiu?
Nie ma powrotów, czas przecież nigdy nie zawraca.' ~Eldo


'Nic nie jest pewne.
Tym bardziej tutaj, wierz mi..' ~Pih


' Miłości nie da się rozpoznać patrząc w taflę,
W której odbiciu wszystko wygląda na łatwe..' ~ O.S.T.R


' Smutno czy nudno, w sumie wszystko jedno,
Jedyne co mnie nie opuszcza to bezsenność..
Smutno czy nudno, wszystko jedno
Jedyne czego chce, to... żebyś był ze mną..' ~Guova


' Pozostał nam już tylko niesmak,
Po tych kłamstwach ukrytych w dyskretnych gestach..' ~Małpa


' Mam myśli brudne, jak wielu ludzi ręce,
Wokół mnie burdel, Ile kosztuje szczęście?' ~Onar


' Co to szczęście? Powiedz mi gdzie go szukać?
Chyba byłem już wszędzie. Gdzie jeszcze mam zapukać? ~Kali


'Do dziś się sprawdza w trudnych sytuacjach,
Że lepsza gorzka prawda niż słodkie kłamstwa..' ~Hades


' Wzbudzić nadzieje, a potem z tego kpić,
Tak się nie robi, jak z ludźmi chce się żyć..' ~Bilon


'Pytasz co u mnie? Trochę się pozmieniało,
Swoje rozjebane życie powoli układam w całość..' ~Chada


'Niewiele rzeczy boli bardziej, niż odejście bez "Cześć" ~Quebonafide

'Nigdy nikogo nie kochałem z taką siłą.
Musiałem spotkać Ciebie, by zrozumieć czym jest miłość.' ~Tałi


'Jedyne co wiem o życiu,
To że już jak się jebie, to zawsze wszystko na raz.' ~Quebonafide


'Jak dym z papierosa unoszę się ponad ten jebany mętlik..' ~Kuban

'W tym kraju pijesz, gdy się cieszysz.
Pijesz, gdy jesteś smutny.
Ludzie zmienili miłość do życia w miłość do wódki.' ~Pezet


'Żyj swoim życiem, o mnie się nie obawiaj.
To moje życie, mój bałagan.' ~Bezczel


'Wierze, że przyjdzie dla nas lepszy czas,
Ale dzisiaj stoję tutaj i krzyczę - Pieprzyć świat!' ~ Tmk aka Piekielny


'Za problemy, których nigdy nie jest brak, zdrowie brat' ~Słoń

'Mosty, które palę oświetlają moją przyszłość..' ~Słoń

'Jeszcze będziemy mieli czas myśleć jak dorośli..' ~Quebonafide

'Zachowuje się jak cham, ale taką mam naturę,
Możesz uznać to za bzdurę, ale za nią stanę murem..' ~K.M.S.


'Pierwsza kwestia, w sumie najważniejsza to zawsze wierzyć w siebie,
Nawet po najcięższych przejściach.' ~Syndykat


'I najważniejsze mała, się nie przyzwyczajaj nigdy!' ~Szesnasty

2 komentarze: