czwartek, 1 maja 2014

Cytaty z Rapu ^^

                                                              CZYTASZ-KOMENTUJESZ!

"W sercu krzyk wojownika, wśród dopingujących głosów" / Bezimienni

"Bądź zasadom swoim wierny. Podejmuj walkę, nikt nie jest nieśmiertelny." / Bezimienni

"Przez tą moją szczerość wiele osób mnie skreśla." / B.R.O

"Nie wiem czy słuchasz jak mocno bije serce Kiedy proste słowa stają się najtrudniejsze." / B.R.O


"Są takie dni kiedy chcę być sam, łapiesz? Jedyne na co mam ochotę to na wieczorny spacer." / B.R.O

"U  mnie z ludźmi jak z rapem - nie ilość tylko jakość." / Paluch


"Tam gdzie chcesz zobaczyć słońce czasem widać tylko cień." / Ganja Mafia

"Ostatni będą dziś pierwsi, to czas potęgi Historię piszą zwycięzcy, arrivederci." / PIH

"Gdy wszystko zastyga w nas porusza się tylko czas." / PIH

"Zgadzam się z tobą, z każdą racją. Zrobię na przekór, z premedytacją." / PIH

"Mamy biało - czerwone barwy, jesteśmy w czarnej dupie Jak myślisz, że dowiesz się prawdy to jesteś głupiec." / Bezczel

"Nigdy na komendzie psom tylko Bogu się spowiadaj." / Bezczel

"Mówią "możesz wszystko", więc głowę mam spokojną Może Ty, ja wiem, że czegoś mi nie wolno." /Eldo

„Jednak mimo wszystko kocham Cię za przeszłość  może życie bez przeszkód byłoby zupełnie nudne.” /Pezet

„W tym kraju pijesz, gdy się cieszysz.  Pijesz, gdy jesteś smutny.  Ludzie zmienili miłość do życia w miłość do wódki.” /Pezet


„Na pewno znasz takie noce, ten destrukcyjny moment W którym każda myśl waży grubo ponad tonę.” /Słoń

„Nic nie warta jest duma ludzi bez honoru Dwulicowość to jedna z najpopularniejszych chorób.” /Słoń

Bycie chujem to jest cecha nawet piszę się przez "CH" / Słoń

Jak Cię wkurwia to co widzisz to po prostu nie patrz. / Sheller


Wolę żyć na przekór wszystkim niż żyć w pozorach. / Sheller


______________________________________________________________

Mam nadzieję, że się podoba ;D 
Czekam na opinie <3

koolorowa xx

3 komentarze: