wtorek, 2 lipca 2013

Zachowujesz się jak trzylatek, który najpierw stawia babkę z piasku, a potem ją depcze i płacze, że się rozpierdoliła.

- cześć .
- kto ty ?
- cichy wielbiciel .
- no to jak cichy to po chuj piszesz ?


- co robisz ?
- oddycham , wiesz często to robię.


samotność to cena, którą płacimy za szczerość,
bezkompromisowość i paskudny charakter.


Bóg napisał wstęp: szanuj ludzi kurwy tęp!


-Czy młodzież w wieku 15-18 lat uprawia seks ?
- Człowieku walą się jak domy w Afganistanie


Faceci postrzegają dziewczyny jako dziwki,
które tylko należy przeruchać i zostawić,
a to wszystko przez takie kurwy jak ty.


Jesteś taka tępa, czy po prostu dobrze się kamuflujesz?


- co Ty sobie wyobrażasz ?!
- Ciebie pod prysznicem .


kochanie, mam prośbę. przekaż swojej lasce, że jak
jeszcze raz zareaguje śmiechem na mój widok,
to jej tak wyjebie, że pomyli wakacje z feriami
zimowymi.i się skończy, NARODOWY DZIEŃ OCHRONY KUREWSTWA.


Lubiła imprezy.Tylko tam,po kilku kieliszkach nikt nie
zwracał uwagi na jej rozczochrane włosy,lekko rozmazany
tusz.Nikt nie patrzył na jej zbyt chude nogi i pucatą twarz.Nie wstydziła się tego że niezdarnie tańczy. Na imprezie nie było podziałów,każdy był dobrym kumplem do kielicha,póki nie skończyła się wódka


i chyba coś mnie wkurwia. i chyba to coś to ty.


- Nie kocham cię, rozumiesz idioto ?
- Spokojnie, ja poczekam na swoją kolej.


no tak , ma fajną bluzę , spodnie i czapkę . ogólnie
to wszystko ma fajne ,tylko ryj bym wymieniła .


Widywałem ją już nieraz samą, gdzieś pośród kamienic,
ale nigdy nie zrobiłem nic, aby coś zmienić.


Pamiętam te czasy gdy 69 było tylko liczbą , guma
gumą do żucia , a '' na pieska '' stylem pływania ..


Że niby brak mi Ciebie ? No, chyba się chłopczyku przeceniasz.


pierdolony cwaniak . jebany frajer, który potrafi wyznać miłość po alkoholu, bo tylko wtedy ma wystarczająco dużo odwagi aby powiedzieć co czuje .


Jeszcze będzie pięknie , mimo wszystko .. Tylko załóż wygodne buty , bo masz do przejścia całe życie .


Wszystko się pieprzy bo mam nie prosty charakter .


- Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem
- To jest piwo debilu


suko, jesteś jak poniedziałek. Nikt Cię nie lubi


nie jestem Kurwą żeby dogodzić wszystkim Kotku


Dziwka to zawód, kurwa to charakter, suka to zachowanie, szmata to kwestia wyglądu. Ty posiadasz wszystkie te elementy .


debilizm się szerzy, tylko weź nie dołącz do tej ligi.


Będzie dobrze.. - Weź spierdalaj, idź z naiwnym pogadaj.


cześć, nie jesteś zabójczo przystojny , ale nie martw się
Shrek też nie był , a mimo to , rozkochał w sobie Fionę .


nie mów o szmatach, skoro sam jesteś męską wersją dziwki.


- jesteś głupia.
- nie możesz powiedzieć , że jestem głupia , możesz powiedzieć moim zdaniem jesteś głupia.
- moim zdaniem jesteś głupia.
- w dupie mam twoje zdanie


moja córka będzie robić w chuja waszych synów


- 0,7 bolsa poproszę.
- A 18 jest .?
- Nie pierdol tylko dawaj, kobiety się o wiek nie pyta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz